OctaviaCombiDSG
Lid
Wellicht dat jullie me kunnen helpen?
Ben van plan om morgen een setje zonwering op te halen voor in mijn Octavia Combi 2006.
Nu is de set compleet met zonwering maar missen de bevestigingsclips. Waren per abuis in de auto achter gebleven vertelde de beste man.
Ik heb heb geen idee of het een originele Skoda of een Sonnyboys setje betreft.
Ik heb al bij de dealer geinformeerd maar de clips zijn niet los te verkrijgen. Heb de mensen van de zonweringshop ook al een mail gestuurd dus wacht even af.
Ik ben reeds in het bezit van 2 enkele originele skoda zonweringen voor enkel de zijruiten achter maar wilde de set compleet maken.
Ik kan nu dus een gehele set kopen excl de clips.
Nu is de vraag of iemand weet hoe ik aan de clips ga komen?
Kan ik de clips welke ik in bezit heb verdelen over de alle ruiten of is dit niet te doen?
Misschien heeft iemand nog een paar clipjes liggen???????
Alvast bedankt
Gr Mark
Ben van plan om morgen een setje zonwering op te halen voor in mijn Octavia Combi 2006.
Nu is de set compleet met zonwering maar missen de bevestigingsclips. Waren per abuis in de auto achter gebleven vertelde de beste man.
Ik heb heb geen idee of het een originele Skoda of een Sonnyboys setje betreft.
Ik heb al bij de dealer geinformeerd maar de clips zijn niet los te verkrijgen. Heb de mensen van de zonweringshop ook al een mail gestuurd dus wacht even af.
Ik ben reeds in het bezit van 2 enkele originele skoda zonweringen voor enkel de zijruiten achter maar wilde de set compleet maken.
Ik kan nu dus een gehele set kopen excl de clips.
Nu is de vraag of iemand weet hoe ik aan de clips ga komen?
Kan ik de clips welke ik in bezit heb verdelen over de alle ruiten of is dit niet te doen?
Misschien heeft iemand nog een paar clipjes liggen???????
Alvast bedankt
Gr Mark