Code p1196

NHaveman

Nieuw lid
ik ben in bezit van een Skoda fabia combi uit 2003 1.4 16v 101pk nu is het volgende mijn probleem het motor management lampje is vorige week gaan branden en ben met de auto naar de garage geweest en daar kwam uit dat het opwarm circuit van lambdasonde 1 niet werkte wat geen probleem is ik kan er prima mee rijden je merkt er niets van maar toch zo'n lampje voor je snufferd dat vind ik niets dus een afspraak gemaakt bij de garage om een nieuwe lambda te plaatsen en inderdaad het lampje was uit ook na een korte proefrit maar na ongeveer 10 minuten gereden te hebben naar huis floepte het lampje weer aan ik terug naar de garage leenauto mee en hun op onderzoek alles doorgemeten kabels buitenlangs gelegd maar lampje brand en blijft branden hoe kan dit nu weer ?? ImageUploadedByTapatalk1402085311.404004.jpg ImageUploadedByTapatalk1402085320.455381.jpg ImageUploadedByTapatalk1402084711.305483.jpg

NHaveman

Nieuw lid
Ik heb de auto weer me voor het weekeind volgende week gaan ze weer verder zoeken. Misschien is de nieuwe lambda sonde ook niet goed maar lijkt ons zeer onwaarschijnlijk.

Cordoba

Forumguru
@NHaveman Vervelend dat je steeds van het ene naar het andere probleem hobbelt, overigens misschien ook tijd om je een keer voor te stellen in het daarvoor bestemde forumdeel?

De bedrading en de stekkeraansluiting van de verwarming van de lambdasonde geven nog wel eens problemen, maar dat lijkt de garage gecheckt te hebben met de bedrading buitenom. Hebben ze ook het stukje tussen de stekkeraansluiting en de verwarming zelf gecheckt/doorgemeten?

Heb je ook de site van Gerrit Speek bekeken, wat daar te vinden is over de verschijnselen bij de foutmelding, de mogelijke oorzaken, en hoe op te lossen?

Ik krijg in elk geval de indruk dat er overhaast een lambdasonde is vervangen.

Cordoba

Forumguru
Je kunt klikken op het woord forumdeel in mijn eerdere post (is ook te zien omdat de tekst groen is), ik heb het in deze post ook nog even aangepast.

turboturbo

Forumguru
Kom, kom, je hebt je toch ook weten te registreren en een nieuw topic aan weten te maken? Wut? Zelfs een profielfoto! :D

Blackokkie2

Forumguru
Ik snap er geen hout van de site is veel te ingewikkeld voor mijn domme brein.
Even naar de groene balk bovenin, klikken op het woord FORUM dan scrollen tot je Meet&greet tegenkomt daar klikken dan nieuw topic openen en jezelf even voorstellen. Dan weten wij een klein beetje tegen wie we praten, al zijn er vaste forumleden waar we ondanks dat geen hoogte van krijgen, ik ga geen namen noemen:deuk:.

Bovenaan Onderaan