Coderen regio Arnhem

Beste Skoda lezer. Ik heb een Skoda Octavia 3 (business elegance 1.4 uit december 2013. Mijn kentekenverlichting vind in zeer lelijk (geel) Daarom heb ik 2 originele led units (Vagshop) gekocht, maar deze geven helaas een storing op het dashboard. Helaas kan ik ze na 20 dagen niet meer retourneren.
Oplossing... Coderen??
Kan iemand in de buurt van regio Arnhem mij helpen? Begreep dat je dit dan opgelost kan worden. Als we dan toch aan het coderen zijn zou ik graag de achterlichten ook willen laten branden tijdens dagrijverlichting (ledstrip voor)

Ik hoor graag van jullie.

Mvg

JeSko

Forumguru
@GilaMonjet

Eerst en vooral word het gewaardeerd dta je jezelf voorstelt in de meet en greet, kwestie van beleefdheid naar anderen toe. Dan zal je ook sneller geholpen worden met je vragen. En unlock je extraatjes die je als nieuw lid niet hebt.

En er loopt hier een groot vag.com topic met alle door Skoda forum erkende codeurs, waarbij je kan zien wie in welke regio codeert en wat ze kunnen coderen. Hieronder de link.

https://www.skodaforum.nl/forum/i/ledenlijst-vagcom-vcds-vcp.35643/

Antera

Donateur
....Voor m'n Octavia van 2013 2 originele led units (Vagshop) gekocht, maar deze geven een storing op het dashboard.
Oplossing... Coderen??
Kan iemand in de buurt van regio Arnhem mij helpen?..... Als we dan toch aan het coderen zijn zou ik graag de achterlichten ook willen laten branden tijdens dagrijverlichting...

Je kan ook even een mooi ritje naar Breda maken en van alles laten coderen en daarna nog even langs de Ikea meteen nieuwe meubels uitzoeken :-)

Bovenaan Onderaan