Columbus 64gb / DVD / Navigatie

tpit

Lid
Zo! In mijn nieuwe skoda komt bovenstaand navigatiesysteem mee. Ik vermoed echter dat de DVD speler niet functioneert wanneer je autorijd. Is deze echter te koppelen aan externe schermpjes? Zodat dit eventueel wel mogelijk is? Zijn er al mensen die hiermee hebben geëxperimenteerd.

In mijn eerste google rondvraag was toch erg weinig info te vinden...

CDK

Forumguru
De blokkering is er af te halen hoor, Video In Motion of VIM heet dat.....

Laatst bewerkt:

LMutsaers

Nieuw lid
Externe schermpjes zou interessant zijn maar ik heb geen idee waar je die zou moeten koppelen, aan de buitenkant heb je eigenlijk nergens een "output" connector zitten dus weet nie of dit zomaar kan...

LMutsaers

Nieuw lid
Nee daarom schrijf ik ook aan de buitenkant van het device :).. wat er achter het plasticen dashboard zit kan ik niet zien.. maar zonder daarachter te kijken en dus de halve auto te demonteren is er geen handige methode om dit aan te sluiten

CDK

Forumguru
Hebben we het hier over de oude of de nieuwe Columbus? In de O3 zit de nieuwe MIB variant namelijk, het zou toch uit te vogelen moeten zijn of er aan de achterkant een uitgang zit voor beeld en geluid???

CDK

Forumguru
@tpit aan de voorkant sowieso niet, maar dat is ook geen zicht natuurlijk! Kabels moet je wel netjes weg (laten) werken toch!? Zeker bij een nieuwe auto lijkt me......

tpit

Lid
Ik heb het over de nieuwe, die van mij moet nog geleverd worden... Einde oktober is vooruitzicht nu... :S

Maar ik zal sowieso met het geluid aan de slag moeten daar ik hoor dat het tweeter geluid zwaar overstuurd is... :(

D

Deleted member 13589

Waarom zou je externe schermpjes willen koppelen aan je Columbus?

Evilcomputing

Senior Member
Ik zoek eigenlijk ook al tijden voor een video interface voor de MIB.
Echter ik wil heb eigenlijk voor video in, voor het aansluiten van een Digitenne tuner.
Voor de Golf VII kan je hem wel vinden, alleen die is wel net iets anders dan de Columbus uit de Skoda.
En om iets ongetest te kopen vind ik te risicovol.

tpit

Lid
Begrijpelijk! :) Zou het wel apart vinden als dit erop zat. Echter, video out is voor mij meer van belang.... Buhahahahaha

Bovenaan Onderaan