Columbus 9.2 inch Video In motion + Dynamic Chassis Control

Arslan81

Nieuw lid
Hoi,

Ik heb deze week mijn Octavia O3 FL Style Business binnen alleen ik had vragen of Video In motion geactiveerd kan worden en Dynamic chassid Control standaard op sport gezet kan worden via VCDS. Volgens dealer kon ik geen Dynamic chassid Control als optie nemen bij een 1.6 TDI DSG.
:(:(

Alvast bedankt..

CDK

Forumguru
Volgens mij haal je dynamic chassis control en drive mode slection door elkaar. DCC zit er niet op zeg je zelf al, dus dat kan ook niet aangezet worden, het zijn namelijk een speciaal soort dempers waarvan de demping elektronisch aangestuurd wordt. Als je DMS hebt, wat een stukje software is, kan je zelf op je navi scherm diverse modi selecteren waaronder sport. Zit DMS er niet op dat is er een mogelijkheid om met VCP/VCDS een bepaalde modus te selecteren.
VIM is ook te activeren bij de VCP deskundigen :jaja:

Arslan81

Nieuw lid
Volgens mij haal je dynamic chassis control en drive mode slection door elkaar. DCC zit er niet op zeg je zelf al, dus dat kan ook niet aangezet worden, het zijn namelijk een speciaal soort dempers waarvan de demping elektronisch aangestuurd wordt. Als je DMS hebt, wat een stukje software is, kan je zelf op je navi scherm diverse modi selecteren waaronder sport. Zit DMS er niet op dat is er een mogelijkheid om met VCP/VCDS een bepaalde modus te selecteren.
VIM is ook te activeren bij de VCP deskundigen :jaja:

Bedankt voor je antwoord. Ik heb ook geen DMS knop. Kan je dan toch via VCP/VCDS activeren? Ik had eerste een Golf en die opties zaten er allemaal erop. Ik vond vooral Sport stand lekker rijden..

EdK

Forumguru
@ertromp heeft geen zin daar hij het momenteel nog steeds veellllll te druk heeft met prive / zakelijke dingen .....
Dus mailen of PB'en heeft geen zin !!

@Corné de Kluijver moet jij toch ook weten......

• Leuk
Waarderingen: CDK

Antera

Donateur
Hoi,

Ik heb deze week mijn Octavia O3 FL Style Business binnen alleen ik had vragen of Video In motion geactiveerd kan worden en Dynamic chassid Control standaard op sport gezet kan worden via VCDS. Volgens dealer kon ik geen Dynamic chassid Control als optie nemen bij een 1.6 TDI DSG.
:(:(

Alvast bedankt..

Even voor de duidelijkheid als je geen DCC hebt dan kan dit ook niet op sport gezet worden omdat je geen DCC dempers hebt. Wel kan het stuur/gasrespons op sport gezet worden naar wens. Net als VIM is geen enkel probleem

Bovenaan Onderaan