Deze wordt inderdaad aangeboden, maar er zijn diverse mensen die met een dergelijke vrijschakeling een onbetrouwbaardere navigatie overhouden. Be aware.Nieuws (?) over de dvd-vrijschakeling, deze http://www.car-tronic.nl/shopp/product_info.php?info=p80_RNS-510-DVD-Vrijschakeling.html schijnt te werken.
De meningen zijn er over verdeeld na het lezen van wat berichten op internet. Sommige mensen schijnen last te hebben met die schakeling omdat er minder/geen pulsen meer binnenkomen bij de navigatie eenheid, welke gebruikt worden bij de snelheidsbepaling ondersteunend aan de GPS sensor/ontvanger.Deze wordt inderdaad aangeboden, maar er zijn diverse mensen die met een dergelijke vrijschakeling een onbetrouwbaardere navigatie overhouden. Be aware.
Is ook wat ik telkens zeg: Sommige mensen ervaren probelemen. Ik heb al diverse malen gezegd dat er ook velen zijn die geen probleem ervaren (misschien geen gebruik van navi tijdens tv/dvd kijken, dan valt het ook niet op...)De meningen zijn er over verdeeld na het lezen van wat berichten op internet. Sommige mensen schijnen last te hebben met die schakeling omdat er minder/geen pulsen meer binnenkomen bij de navigatie eenheid, welke gebruikt worden bij de snelheidsbepaling ondersteunend aan de GPS sensor/ontvanger.
Maar anderen zeggen weer: bof, die GPS redt het prima alleen.
No offence taken.....:529:Het was niet aanvallend bedoeld hoor, don't get me wrong. Een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Je kunt afwachten, maar ik kan je nu al vertellen dat dit niet gaat lukken.Vandaag de dealer gebeld over de levertijd van mijn auto. Die overgens volgende week komt
Gelijk even gevraagd of hij iets wist over vrijschakeling van de dvd in de columbus. Dat dit misschiem mogelijk was dmv die kast die hun hebben.
Hij vertelde mij dit al vaker gehoord te hebben en dat ze zodra de auto er was zouden kijken of ze dit konden doen. Even afwachten dus,maar ze zijn in ieder geval bereid het te proberen..
Zo te horen kun jij de vraag van Higgy tot in detail beantwoorden!Ja het geluid blijft,enkel het beeld wordt zwart.
En laat dat nou net de kabel zijn die ik als proefkonijn ga bestellen...dank!Er schijnt er nu ook 1 op eBay te staan voor 59 euro maar ook daar zijn nog geen ervaringen mee.