Columbus firmware

martijn1976

Nieuw lid
Hallo allemaal.
Ik wil graag weten of ik de firmware van mijn columbus navigatie moet updaten maar ik kom er maar niet achter welke firmware er nu opstaat !?
Als ik de setup toets ingedrukt hou om in het verborgen menu te komen staat dat alleen maar fm en am . Maar geen " information version " .
Weet iemand hoe ik hier achter kan komen?
Thanks

kansberg

Forumguru
Hoi @martijn1976 , je moet de setup toets nog langer ingedrukt houden. Dan kom je in het 'hidden' menu.
In 'het grote Columbus topic' staat veel info over het updaten van de firmware....

martijn1976

Nieuw lid
Heb ik ook al geprobeerd maar ik kom niet verder dan het menu am / fm . Als ik de knop dan ingedrukt blijf houden gebeurd er verder niks !?

Wel bedankt voor het meedenken

Beedeewee

Forumguru
Hier is al een heel topic over. Overigens wordt het zeer op prijs gesteld als je je even voorsteld in het daarvoor bestemde gedeelte van dit forum.

@Octavia32 weet hier trouwens wel heel veel van :-)

Antera

Donateur
Eerst met VCDS het verborgen menu vrijgeven en dan kan je zien welke je hebt . Anders kom je er helaas niet achter. Dus even langs @Octavia32 @ertromp of mij om het vrij te geven en je weet het. Ik en Octavia32 kunnen heb eventuele ook updaten met de nieuwste kaarten meteen

Bovenaan Onderaan