Columbus laadt adressenboek niet volledig

Bram_O2

Actief lid
Ik heb een probleem met mijn Columbus en telefoon.

In mijn vorige Octavia werden alle telefoonnummers weergegeven, in mijn huidige Octavia dus niet en dat is knap irritant. Heb de telefoon weer verwijderd en opnieuw gekoppeld, geen positief resultaat.

Herkent iemand dit probleem en is er een oplossing voor?

Rallye

Forumguru
Je hebt een RNS510 Columbus, aan je avatar te zien. Wat voor telefoon hebben we het over? Moet je na het koppelen nog toestemming geven op je telefoon voor toegang tot het adresboek?

Bram_O2

Actief lid
Ik gebruik een Motorola Moto G, van de eerste generatie. Het rare is dus dat een deel van de telefoonnummers wel zichtbaar zijn en een deel niet.

Zou het kunnen zijn dat bijv. de nummers op je SIM kaart er wel op staan maar de tel nummers die in het tel geheugen staan opgeslagen er niet uit komen.(of andersom)

Bram_O2

Actief lid
Eeeh ik heb geen idee. Ben nu in Spanje, zonder de auto. Hoe kan ik dat controleren?

Nummers staan allemaal opgeslagen in m'n Google account trouwens.

Bram_O2

Actief lid
Ik heb het niet goed uitgelegd. De telefoon wordt herkend door het systeem, ik kan ook gewoon koppelen. Eenmaal gekoppeld mis ik echter een hoop telefoonnummers, ook nadat het telefoonboek is geüpdatet. Van de 200 nummers worden er maar 100 afgebeeld, terwijl die wel gewoon in de telefoon staan.

De Columbus is origineel, welke BT versie weet ik niet...

hemi24

Forumguru
Heb je de nummer wel in het telefoongeheugen staan, of hangen ze ergens in een cloud-achtige omgeving, waar de unit geen toegang toe heeft?

Bovenaan Onderaan