Columbus navigatie

Hoi,
ik navigeer met de columbus navigatie. Echter ik wil bij een lange rit graag even zien welke route het systeem volgt. Kan ik dit ergens tekstueel lezen? Ik kan door middel van in en uitzoomen wel iets zien, maar dan zie ik de wegnummers niet meer..

Canon-Eye

Forumguru
Krijg je na het berekenen van de routes dan niet in eerste instantie het totale overzicht te zien met 3 routes om een keuze uit te maken? Zo werkt het althans wel bij de Amundsen mib2 in mijn Leon.
Dan zie ik ook geen wegnummers, maar zo'n overzicht is evengoed behoorlijk duidelijk voor wie de topografie een beetje in het hoofd heeft.

Rallye

Forumguru
Dat is volgens mij een instelling op de MIB2 - als je heb ingesteld dat hij altijd de snelste route pakt krijg je dit niet. @maartenh Welke versie van de Columbus hebben we het over?

Versie weer ik niet. Maar rij Octavia iv. Tijdens de route wil ik even kijken welke wegen het systeem neemt. Niet vooraf.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

hemi24

Forumguru
Uitzoomen tot overzichtskaart en vervolgens op je dasboard de ingezoomde rijweergave weergeven?
of middels splitscreen weergave?

Tom D

Actief lid
Ik kreeg het ook niet fatsoenlijk uit de Columbus. Ook lekker handig: systeem geeft een file aan net voordat je erin duikt maar zonder een alternatieve route voor te stellen. Gelukkig heb ik Apple Carplay op de Columbus in mijn S3. Niets evenaart Waze, Google Maps, Apple Maps of zelfs Flitsmeister. VAG moest zich schamen om zulke brol voor zoveel geld te verkopen.
Ik ben gestopt met de VAG vaginatie:-). Enige minpunt is dat ik bij navigeren op Carplay het scherm niet in mijn VC kan zien, maar daar zet ik dan de radiozenders of de rijbaan-assistent wel zichtbaar om geen leeg scherm aan te hoeven gapen.

Bovenaan Onderaan