Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Weet iemand wanneer er een nieuwe update beschikbaar komt voor de columbus navigatie?
De huidige versie, aankoop maart 2009, is nu al sterk verouderd.
Zijn er ook alternatieven route kaarten op de columbus navigatie mogelijk of ergens te koop?
zoek in de buurt iemand met een nieuwere versie, die moet er zijn, ik heb 6.1, kwestie van nieuwew dvd erin, kopieeren naar je hd en ready, wellicht een kleine vergoeding betalen....maar dan heb je zo maar weer een nieuwere versie !!
We zijn net terug uit Frankrijk en kregen ter hoogte van Dijon (dd 27-08-2010) de volgende melding dat er bij Toul iets raars aan de hand is :-)
Overigens geeft het systeem aan dat de tolweg zo'n beetje overal vol staat met file (was vorig jaar in Italië ook). Dat zal overigens meer aan de Fransen en Italianen liggen die de info niet bijwerken. (alhoewel ze soms wel correct zijn)
Maar TMC werkt in Frankrijk niet goed. Er stond op plaatsen file (midden in de nacht op de autoweg naar Bretagne) waar nagenoeg geen verkeer was. Ik heb alle melding genegeerd en eventuele alternatieve routes afgewezen. Geen minuut file gehad.
Ik weet nu zeker dat ik nooit naar Frankrijk ga! TMC moet toch wel goed werken. Bij mijn Cruisenavi in Italie deed alles het gewoon wel goed mbt TMC dus ik ga ervanuit dat de Fransen een beetje aanklooien met verkeersinfo!
Afgelopen week uit Spanje terug gekomen. Voor Dijon in de File en deze werd netjes gemeld. Omlijding werd aangegeven, maar vlak voor de afrit werd gemeld dat de file was opgeheven en de route werd opnieuw berekend.
Verder viel het op dat files werden gemeld ter hoogte van wegwerkzaamheden, ook als het rustig was.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.