Columbus POI icoon flitspaal

Neptukker

Forumguru
Ik ben aan het "knutselen" om flitslocaties toe te voegen aan mijn Columbus V4 DVD. Het gaat de goede kant op maar heb nog wel een wens die ik zo niet op het web gevonden heb. Ik zoek een mooi icoon van een flistkast die geschikt is voor de Columbus (png 34x39). Zijn er mensen die voor mij een icoon/verwijzing in de aanbieding hebben?

EdK

Forumguru
Ik ben aan het "knutselen" om flitslocaties toe te voegen aan mijn Columbus V4 DVD. Het gaat de goede kant op maar heb nog wel een wens die ik zo niet op het web gevonden heb. Ik zoek een mooi icoon van een flistkast die geschikt is voor de Columbus (png 34x39). Zijn er mensen die voor mij een icoon/verwijzing in de aanbieding hebben?

heb niet zo liggen , maar als je bij www.flitspaal.nl de flitspaal file download en uitpakt , kun je die iconen dan hiervoor niet gebruiken ?

renYek

Lid
fp.png

Zoiets? Ik heb een willekeurig plaatje dat ik met Google vond wat aangepast in Photoshop.

Neptukker

Forumguru
fp.png

Zoiets? Ik heb een willekeurig plaatje dat ik met Google vond wat aangepast in Photoshop.
Dat lijkt op het eerste oog OK. Had eerder wel gezeik (toen ik een bmp ombouwde met paint) dat er iets mis was met de kleuropbouw. Ga later vanmiddag weer knutselen. Ik zal laten weten of dit een oplossing is. Thanx voor dit moment.
Mocht iemand een versie hebben waarvan bewezen is dat het werkt, graag.

Rallye

Forumguru
Flitspaal.nl gebruikt deze plaatjes voor de TomTom. Het zijn bmp's (dus je moet ze omzetten naar jpg) en ik weet het formaat niet, maar wellicht heb je er iets aan. Ze zijn verschillend voor snelheid, roodlicht en trajectcontrole (begin en eind).

Bijlagen

• Plaatjes flitspalen.zip
    18,4 KB · Weergaven: 39

Neptukker

Forumguru
Flitspaal.nl gebruikt deze plaatjes voor de TomTom. Het zijn bmp's (dus je moet ze omzetten naar jpg) en ik weet het formaat niet, maar wellicht heb je er iets aan. Ze zijn verschillend voor snelheid, roodlicht en trajectcontrole (begin en eind).
Helaas, ik zoek er maar één voor alles zeg maar. Plaatje moet liefst wel 34x39 zijn, deze zijn te klein, en het liefst er gelikt uit zien in de stijl van de ander POI's van de Columbus. Ik hoop op iemand die het al heeft draaien en een mooie .png in de aanbieding heeft.

*update*

Heb inmiddels wat bruikbaars gevonden! (en een lege die je kunt editten)

radarfixebluexy3.png
radarfixelightredbo5.png
blankzp5.png

Bovenaan Onderaan