dutchman79
Senior Member
Kom net terug van de dealer nadat me opviel dat de SDcard reader van onze Columbus in onze Octavia combi uit 2010 geen enkele Scdard accepteert.
Dacht in eerste instantie aan verouderde firmware, echter zelfs 4 GB kaartjes werken niet: SDcard foutmelding.
Dealer wilde de firmware updaten, echter hun cd werkt niet. Oordeel: zou aan onze Columbus liggen. Vreemd, gezien muziek cd's WEL gewoon werken.
Mijn vragen aan de kenners hier:
Dacht in eerste instantie aan verouderde firmware, echter zelfs 4 GB kaartjes werken niet: SDcard foutmelding.
Dealer wilde de firmware updaten, echter hun cd werkt niet. Oordeel: zou aan onze Columbus liggen. Vreemd, gezien muziek cd's WEL gewoon werken.
Mijn vragen aan de kenners hier:
- kan ik ook via een cd met mp3's muziek naar de interne HD kopieren ? Deze HD wordt door de kapotte Sdcard reader nu totaal niet gebruikt. (ik heb geen MDI aansluiting in het dashboardkastje)
- Zijn deze Columbus units 2dehands te krijgen of zijn er betere alternatieven ?
- Nieuw bij de dealer zei men dat ik voor een unit rond de 2000 euro zou moeten rekenen ?