Columbus vervangen door Amundsen of Bolero

MichielOctavia

Actief lid
Zoals ik al in een ander draadje aangaf wil ik de Columbus in mijn nog te leveren O2 direct laten vervangen door een Amundsen of een Bolero.

Ik heb toch nog een paar vragen (die niet in het andere draadje thuishoren). Misschien kan iemand mij advies geven:

1. Is de Amundsen minder diefstalgevoelig dan de Columbus?
  2. De Bolero ziet er als je snel kijkt bijna hetzelfde uit als een Columbus. Hoe groot is nou de kans dat de inbreker zich vergist en een Bolero uit mijn dashbord schroeft?
  3. Is de Bolero te bedienen vanaf het stuur?
Ik ben benieuwd naar de antwoorden op deze vragen.....

hemi24

Forumguru
Als de dief het eerst naar je antenne kijkt, is de kans groot dat ze je auto ook met een Bolero openbreken, aangezien je een navi-antenne hebt.
Amundsen schijnen ook wel geliefd te zijn onder het gilde, met name de nieuwe RNS315 versie, die al een tijdje in de VW-modellen leverbaar zijn...

Ronnie

Forumguru
Dat kan, maar dan wel een aparte naviantenne (GPS blokje) onder het dashboard leggen....

MichielOctavia

Actief lid
Zonder navi in de auto heb ik toch geen aparte antenne onder het dashboard nodig?
Ik wil eigenlijk gewoon een swing of bolero en dan zonder navi antenne, zodat er geen uitnodiging voor dieven boven op mijn dak staat.

Ongelofelijk eigenlijk wat je moet doen om niet het slachtoffer van diefstal te worden. Het liefst zou ik de bestelde auto helemaal afzeggen. Als ik op voorhand had geweten dat de VAG auto's daar zo gevoelig voor zijn had ik geen O2 besteld.

Bovenaan Onderaan