Combi FL: lijntjes in zijruit achter

O2_1.2TSI

Actief lid
Kon het niet houden, moest :blush: vandaag even bij de dealer kijken of hij er al stond maar helaas.:407:
Er stonden wel 6 andere nieuwe Skoda combi’s. Wat mij opviel was dat er lijntjes(2 of 3) zaten in de zijruit van de kofferbak, vergelijkbaar met de lijntjes van de achterruitverwarming. Het vreemde was dat deze lijntjes alleen bij de zijruit rechtsachter aanwezig waren en niet bij de zijruit linksachter. Alle combi's die daar stonden hadden dit(verschillende uitvoeringen)
Weet iemand wat deze lijntjes zijn?:ahum:

Alleen de radio-antenne. Maar volgens mij heb ik die toch echt bij beide ruiten zitten. Zowel links als rechts, morgen een update (nu is het donker en koud) :)

rcFred

Senior Member
Als het een radioantenne zou zijn, waarom zit er dan nog een spriet op het dak? Lijkt me dan dubbel op.
Ik heb het me overigens ook regelmatig afgevraagd wat het nou zou zijn...

O2_1.2TSI

Actief lid
Heb vannacht nog eens liggen denken (wat moet je ook anders 's nachts :eek:) en kreeg ook al het vermoeden van de extra antenne. Van de reacties hierboven de bevestiging gekregen.

Zoals Dan_the_man al zei, voor TMC dus. :rolleyes:

Auto's met een nav systeem hebben een dubbele tuner ingebouwd. :473:
1 waar je gewoon naar kunt luisteren en de andere speurt naar TMC zenders voor verkeersinfo op je nav. :cool:

@RalphMalph: ben benieuwd of jij ze aan beide zijden hebt, laat je het nog even weten?

Helaas, blijkbaar nooit echt goed gekeken.Alleen aan de bijrijderskant zit een antenne in de ruit. Niet aan de bestuurderskant. Vaker de auto wassen misschien ;)

Bovenaan Onderaan