Combi: Weer wat geleerd!!

Was gisteren bij de dealer, en ik moest even de afneeembare trekhaak bij het reservewiel weghalen. Toen ik zat te klooien met één hand om de bekleding omhoog te houden en met de andere de trekhaak te pakken liet een monteur me een mooie tip zien:

Het plastic 'haakje' met elastiek waarvan iedereen zich waarschijnlijk afvraagt waar het toe dient, is om de afdekking omhoog te houden. Haal de haak los, en bevestig hem aan het bovenste rubber van de achterklep. De afdekking blijft nu keurig geopend, en je kunt overal bij.

/forum/images/graemlins/473.gif

</font><blockquote><font class="small">Citaat: SkodaMan</font><hr />

Heb je een foto?

[/ QUOTE ]

Kom op zeg, zo slecht is je inbeeldingsvermogen toch niet?
Of geloof je me soms niet /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif

SkodaMan

Actief lid
Hmmm /forum/images/graemlins/crazy.gif. Jij hebt een Combi en ik een Hatchback. Wat denk jij /forum/images/graemlins/confused.gif.

Henny

Actief lid
Zo'n haakje om de afdekplaat van het reservewiel omhoog te houden zit ook in de hatchback. Liet m'n dealer al zien bij keuze of aflevering. /forum/images/graemlins/smile.gif

Huib

Lid
idd makkelijk zo'n haak in de hatchback (gelukkig nog niet nodig gehad) ik gebruik hem regelmatig voor de zak friet of de chinees. (kan dan niet omvallen en de geurtjes blijven achterin)

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Rogier</font><hr />

Met de hatchback kan je de bekleding waar je reservewiel onder zit ook aan het haakje van je hoedeplank hangen.
Dus.....

[/ QUOTE ]

Ah gelukkig. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
Dan kan ik straks ook rustig een zak friet of chinees halen. /forum/images/graemlins/923.gif

/forum/images/graemlins/473.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif /forum/images/graemlins/473.gif

Dutch

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: CombiDemarrage</font><hr />

Typisch geval van RTFM!! Read The [piiieeep] Manual, staat het gewoon in!

[/ QUOTE ]

/forum/images/graemlins/ot.gif RTFM betekent toch 'Read The Fine Manual'. Vanwaar dan de [piiieeep]? Of heb ik het al die tijd verkeerd verstaan? /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/489.gif

Deje

Lid
Als iedereen nou eerst es z´n instructieboekje door leest, kom je misschien nog wel meer verrassingen tegen......
/forum/images/graemlins/407.gif

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Deje</font><hr />

Als iedereen nou eerst es z´n instructieboekje door leest, kom je misschien nog wel meer verrassingen tegen......
/forum/images/graemlins/407.gif

[/ QUOTE ]

Haha, het mooie is dat ik dat dus heb gedaan, en dit *echt* niet heb gelezen.

Trouwens, als ik in het boekje lees dat mijn Maxidot een indicator voor ruitenwisservloeistof heeft, en die blijkt er helemaal niet op te zitten, hoe noem je het dan?

CTFC (change the [piiieeep] car) ofzo?

Deje

Lid
Dan zal er best wel ergens een sterretje bijstaan of zo iets wat aan moet duiden dat het alleen in bepaalde uitvoeringen zit....
Volgens mij staat het instructieboekje daar namelijk vol van. (ehh... naar beneden draaiende rechter buitenspiegel bij inschakelen van achteruitversnelling bijvoorbeeld???)
/forum/images/graemlins/489.gif

Bovenaan Onderaan