Coming home functie op Ambition ?

Ik ben errug content met mijn Octavia Ambition uit 2012, maar ik heb nog enkele vragen. Zit hier coming home op en corner verlichting via de mistlampen. Er zit geen automatische lichtschakelar in en geen lichtsensor. Op mijn S40 uit 2000 die ik heb gehad zat wel coming home op zonder sensoren. Is dit ook op de Octavia in te schakelen ?

ertromp

Forumguru
Coming home kan zonder lichtsensor middels VCDS of VCP ingeschakeld worden
Ook corner lights kunnen met VCDS of VCP achteraf op jouw O2 aangezet worden

GvA14TSI

Donateur
Op mijn O2 Ambition businessline uit 09/2012 is dit (en nog meer) geactiveerd. Ik heb alleen wel de lichtschakelaar vervangen door een exemplaar met auto-stand.

B.Stuurder

Forumguru
En een kabel en vooral verstand van zaken, om te voorkomen dat je je auto naar " de eeuwige jachtvelden" programmeert.

B.Stuurder

Forumguru
Dat kunnen een aantal forumleden, afhankelijk van waar je woont kun je kijken wie het dichtste bij zit. Tegen een kleine vergoeding zijn de meesten wel bereid te helpen.

EdK

Forumguru
Dus dat kan ik zelf dus niet ... (?)
Als je deze vraag al stelt zou ik zelf er maar afblijven.
Maar ga er van uit dat je wel kunt autorijden en dit ook leuk vind om te doen in de skoda ??
Zo ja dan is van almelo naar breda een heel leuke rit, en dan zou ik daar even bij @Antera langsrijden.
Die kan dit zo inschakelen en misschien nog meer leuke dingen die nu in de boord computer nog staan uitgeschakeld.

Dus ff afspraak maken met antera en er een lekker ritje van maken zou ik zeggen.....

Bovenaan Onderaan