Coming-home is in te stellen ook zonder Maxi-dot!

higgy

Forumguru
/forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif
YES!!!!!!!!!!

Ik haalde vanochtend m'n Octavia op bij V-Car (stond een of andere combi van ene Nomad vreselijk in de weg... /forum/images/graemlins/smile.gif ) en toen heb ik de onvolprezen Wim van V-Car toch nog eens gevraagd of er ooit een antwoord was geweest van PON op mijn vraag of de tijd dat de lampen blijven branden als je geen Maxi-dot hebt, in te stellen is. Volgens Wim niet, maar hij ging even bellen.
En ja: het kan voortaan! Ik denk dat er een update is geweest in de software van hun diagnosekast. In elk geval is deze coming-home tijd voortaan door de dealer in te stellen tussen de 0 en 120 seconden.
Die van mij staat dus nu op 30 seconden, da's lang zat.
(Wim's droge commentaar op de standaard 80 seconden: "dan heb je wel een heel lange oprit als je die nodig hebt")

Grappig was dat PON onderkende dat 80 seconden wel erg lang was. PON adviseerde V-Car mij te laten betalen voor het aanpassen van deze variabele. Dat heeft Wim dus maar niet gedaan... /forum/images/graemlins/smirk.gif
/forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif

Karstieman

Forumguru
Nou, weet ik waar ik van 't weekend even langsga !
Higgy bedankt ! /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

higgy

Forumguru
In het weekend is er niemand in de werkplaats hoor... /forum/images/graemlins/wink.gif
Graag gedaan verder.

Wiseguy

Actief lid
hmmm.... raar... dit wist ik al, kreeg ik te horen toen ik mijn auto ging bestellen.... met MaxiDOT kan je het zelf doen, en anders moest ik ervoor langskomen bij de dealer.... Ik snap even niet wat er dan nou anders is.... en ik heb mijn auto ergens in juli besteld....

VEEJAY

Forumguru
Leuk man Higgy!

Pon laat zich weer eens kennen door te laten betalen, gelukkig zijn er nog dealers die niet alles doen wat Pon zegt.

higgy

Forumguru
@Duiker: wat heeft DAT nou in g*dsnaam te maken met het onderwerp van dit draadje???
Exciter, mag deze mail plus die van Duiker weg uit dit draadje?
En kunnen we een beetje on-topic blijven????

Maarten

Forumguru
Re: Coming-home is in te stellen ook zonder Maxi-d

Is dit ook mogelijk op mijn toekomstige bolide.....?

Karstieman

Forumguru

@Maarten: Ik weet niet hoe dat met een Fabia is geregeld.
Maar als er ook een 'coming-home' functie op zit, dan lijkt me dat je deze ook via Maxidot of via de Dealer kan laten instellen.
Maar misschien kan iemand met een Fabia dit beantwoorden ?

Ericpeeke

Actief lid

In mijn Fabia Elegance uit 2001 zit in elk geval geen coming-home functie, en volgens mijn informatie zit het ook niet op nieuwere uitvoeringen (de huidige elegance is sowieso minder luxe uitgevoerd is dan die van een paar jaar geleden).
Als je met de AB de deuren opent, gaat overigens de binnenverlichting aan. Je kunt dan in het pikkedonker toch je Fabia terugvinden; soort van poor man's leaving home-functie /forum/images/graemlins/tongue.gif

Wiseguy

Actief lid

@Duiker: Die sportstoelen zitten geweldig en het sportstuur is alleen maar drie-spaaks. Het standaard lederen stuur is 4-spaaks... het vastpakken van het lederen stuur is verder hetzelfde gevoel... niets anders aan op te merken in ieder geval... /forum/images/graemlins/smile.gif

Karstieman

Forumguru

@Wiseguy: wat heeft DAT nou in g*dsnaam te maken met het onderwerp van dit draadje???
Exciter, mag deze mail plus die van Wiseguy, Duiker en Higgy weg uit dit draadje?
En kunnen we een beetje on-topic blijven????

Wiseguy

Actief lid

Tja... het werd hier gevraagd.... ok... ik had er ook niet op kunnen reageren.... dat is waar.

Logic

Actief lid

Ook al heeft Karstie gelijk, het komt nu een beetje hard over. Maar hij heeft gewoon een eerdere post geciteerd met een kleine aanvulling.
En laten we het wel gezellig houden, als Superposter /forum/images/graemlins/grin.gif gaat ook Karstie wel eens off-topic , toch? /forum/images/graemlins/473.gif

Karstieman

Forumguru

Even voor de duidelijkheid: 't is niet hard bedoeld hoor ! /forum/images/graemlins/smile.gif
Maar om gewoon een vraag ergens te roepen is forumvervuiling. Dat is wel heeeel erg offtopic.
Laten we er maar gewoon een pintje op drinken
/forum/images/graemlins/aangenaam.gif

AMBIO2

Actief lid

Eind goed , al goed !! /forum/images/graemlins/yeah.gif

Logic

Actief lid

Daar hebben ze lekkere pintjes hoor, bij Karstie in de buurt /forum/images/graemlins/473.gif

Bovenaan Onderaan