Coming home leaving home activeren etc etc??

Wie zou in de buurt van Arnhem diverse zaken kunnen activeren in mijn Octavia Ambition buss van 2012.?
Ik heb inmiddels al de lichtschakelaar verandert in een die een auto stand heeft.
Natuurlijk tegen betaling.
Grt
Rene

Rallye

Forumguru
OK. Als je niet af-fabriek de juiste lichtknop hebt, heb je dus geen CH/LH in je menu?

aiva tco adoks

Forumguru
Gaat de verlichting niet via de bmc?? Als je een lichtsensor hebt moet je ook autolicht en ch/lh hebben. Lijkt mij...

Kempes

Forumguru
Nee jongens zet hem nu niet op het verkeerde spoor. Als je af fabriek een lichtschakelaar zonder auto stand hebt en hem er daarna zelf inzet dan moet ch/lh en bochtenverlichting op de mistlampen met vagcom of vcds aangezet worden en daarna is het pas zichtbaar in je maxidot.

@Rover 1 als je op klikkiedoen in mijn handtekening klikt dan kom je op het topic van mijn octavia..daar kun je zien wat ik zoal heb laten activeren (zelfde uitvoering)

Je moet uiteraard wel een licht/regensensor op je ruit hebben en bij de lichtschakelaar op de stekker op positie 2 een paarse draad.

Kempes

Forumguru
Rover je zou ertromp kunnen vragen (apeldoorn) die is behoorlijk expert op dit gebied. Volgens mij codeert hij op het moment alleen niet omdat hij te druk met z'n werk is.

Verder heb je nog antera (breda dacht ik). Die weet ook wat hij doet.

Als je naar iemand anders gaat zorg dan dat je zeker weet dat het iemand is die weet wat hij doet en het liefst een echte rosstech kabel heeft want met zon China kabel kunnen ze je hele wagen om zeep helpen!

Jazz.

Lid
Ik heb onlangs ook de auto aan de pc laten hangen. Een aantal veel voorkomende zaken konden ingesteld worden. Echter een groot aantal ook niet. Deze verschenen eigenlijk niet tussen de stuurmodules waar ze volgens de omschrijvingen wel moeten staan. De plekken blijven "leeg" en zijn niet zichtbaar.

Kan het zijn dat dit per motor en uitvoering verschilt? Het betreft een 1.6MPI Elegance uit 2005. Opties als de regensensor en CH/LH verlichting zijn wel in te stellen, maar Bochtverlichting (met mistlampen) en dagrijverlichting weer niet.

Zeker werkt het. Helemaal happy. Nog bedankt. Gelijk ook de wielkasten voor schoongemaakt. Bedankt nog voor de tip. Grt Rene

Bovenaan Onderaan