Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hallo allen heb een vraagje is er een mogelijkheid dat ik op mijn O2 combi ipv me xenon koplampen me mistlampen gebruik voor coming home? Zoja is dit alleen software veranderen of is dit een heel gepiel?
Mocht je in de buurt van Apeldoorn komen dan kun je met mij afspreken en mocht je in de buurt van Breda komen dan kun je wellicht @Antera contacten. Het is maar net waar je werkt c.q. in de buurt bent.
Wellicht kun je bij @Antera gelijk een mooie set schroefveren of verlagingsveren voor je auto kopen en laten monteren
had eens gelezen op Briskoda (dacht ik) dat je het ook op de stadslichten of standlichten (hoe de beesten ook noemen, je weet wel wat ik bedoel) wel te activeren was.. maja, of er dan nog veel "coming" of "leaving" home aan te pas komt.. dat betwijfel ik
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.