Computer tuning

skodabaas

Nieuw lid
Hallo allemaal,

Al sinds mijn 15e ben ik enorm fan van skoda en dan met name de octavia en superb. Nu eindelijk is het zo ver en heb ik mijn eigen octavia 3 uit 2016 (voor facelift).
Rijd heerlijk en een droom die uitkomt!
Nu wilde ik de media link gebruiken maar die moet nog geactiveerd worden. Ik sprak een collega die ook van skoda's houdt en die vertelde dat er wel mensen/ bedrijfjes waren die in de computer aanpassingen konden doen zoals de medialink maar dat je ook bepaalde apps dan wel kan gebruiken die je via een officiële dealer niet zou kunnen.
Of dat je wanneer je je knipperlicht een tikje geeft niet 3 keer knippert maar bijvoorbeeld 5 keer
Nou was ik benieuwd of er mensen zijn die dit kunnen doen of hebben maar ook wat allemaal mogelijkheden zijn.
Ik woon in provincie Groningen en zoek iemand in die omgeving.
Ik ben erg benieuwd en hoor graag van jullie!
 

Arjan1985

Forumguru
Welkom,
Dan zal dit forum het walhalla voor je gaan zijn als Skoda fan. Al in Tsjechië geweest? ;)

Ik “ken”er 2 @Rainesh en @Antera die je kunnen helpen met aanpassingen. Maar das niet in de buurt. Wellicht kennen andere leden mensen dichter in de buurt voor je?

Stel je zelf vooral voor in het meet en Greet topic. Dat waarderen de actieve leden. Met wat foto’s van je nieuwe ride wellicht.
 

gehaktbal

Forumguru
 

skodabaas

Nieuw lid
Mijn auto heeft smartlink(android auto), maar dat is niet geactiveerd. Daarvoor moet ik naar een dealer zegt mn auto. Maar ik hoorde dus van mn collega dat er ook mannetjes zijn die inderdaad kunnen regelen dat bijvoorbeeld ook youtube kan worden afgespeeld (als voorbeeld).

En bedankt voor de reacties! Ik moet mezelf nog een beetje wegwijs maken hierin hoor dus zal ik gestaag een beetje doen.
En een fototje kan natuurlijk, die zet ik er wel even bij
 

Bijlagen

  • Screenshot_20240720-121245~2.png
    Screenshot_20240720-121245~2.png
    763,7 KB · Weergaven: 21

Antera

Donateur
Stuur me een whatsapp via onderstaand whatsapp nummer. Ik kan je helpen met vrijmaken.
Youtube kan je alleen kijken door een chinese dongle te kopen zoals bv cartvbox
 
Bovenaan Onderaan