Computer valt random uit

Reza

Nieuw lid
Sinds februari heb ik een mooie Skoda Ovtavia RS uit november 2020. Heerlijke auto verder maar het infotaiment systeem lijd zijn eigen leven. het begon allemaal denk ik toen ik mySkoda wilde installeren. daar kwam ik niet helemaal uit dus heb ik het er ook weer afgehaald. sinds die tijd gaat het systeem random aan en uit. Dan gaat hij een beetje tikken en dan valt hij uit . Dan krijg ik gelijk allemaal meldingen van dingen die niet werken, die ook weer weg zijn als hij weer opstart.

als de wagen achter mijn huis staat, op slot, dan gaat hij af en toe ook gewoon aan . Dan staat heel de nacht de radio aan en heb ik een lege accu. ik ben bij de dealer geweest maar geïmporteerde auto dus helaas geen garantie, zij hebben een update gedaan maar kunnen verder niks geks vinden. maar het probleem is nog steeds niet verholpen. Kan iemand mij verder helpen? Of weet iemand een adres waar ik hem naartoe kan brengen en ze meer weten over deze materie. ☺️
 

hemi24

Forumguru
Volgens mij is hier niks mysterieus aan en valt over beide problemen genoeg te vinden hier op het forum…

Zoek maar eens contact met Rainesh of Antera, die kunnen je helpen met een update van het systeem, dat zal in elk geval een groot deel van je issues oplossen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Reza
Bovenaan Onderaan