renew40
Lid
Oke meerdere topic's zijn erover geschreven, dito oplossingen voorbij zien komen
maar deze eigenlijk nog nooit.
Mijn Fabia1 model combi uitvoering heeft het dus ook,
temperatuur zakt na warme dag of rijden ritje beslagen ramen of in de winter
bevroren binnen dus krabben.
Nu valt mij op dat de combi onderin bij de reservewielbak tegen de achterzijde twee roosters heeft zitten met een verbinding naarbuiten welke wordt afgedicht met een rubberflapje,
zal wel een doorluchtopening zijn maar....
iedereen weet dat als je rijdt met een iets open kofferbakdeksel vanwege te lange lading je uitlaatgassen door de onderdruk
naarbinnen stromen.
Nu bedenk ik mij eigen na een beetje denken dat op deze manier dus ook vochtige lucht de auto instroomt
tijdens rijden/stilstand, dus wat heeft deze jongen nu gedaan
ductape erop en dichtgemaakt.
Nou ja zeg! ineens geen last meer van vochtige ramen tijdens opwarmen/afkoelen auto na stilstand,
oke vandaag wel maar hé heeft ook veel geregend en dan ga je ook nat de auto in.
Tevens als je alsnog vochtige ramen hebt dan zijn ze heel snel weer droog en wasemvrij...
misschien een tipje voor meer mensen met achterin hun auto van die roosters afdichten en kijken of het helpt.
maar deze eigenlijk nog nooit.
Mijn Fabia1 model combi uitvoering heeft het dus ook,
temperatuur zakt na warme dag of rijden ritje beslagen ramen of in de winter
bevroren binnen dus krabben.
Nu valt mij op dat de combi onderin bij de reservewielbak tegen de achterzijde twee roosters heeft zitten met een verbinding naarbuiten welke wordt afgedicht met een rubberflapje,
zal wel een doorluchtopening zijn maar....
iedereen weet dat als je rijdt met een iets open kofferbakdeksel vanwege te lange lading je uitlaatgassen door de onderdruk
naarbinnen stromen.
Nu bedenk ik mij eigen na een beetje denken dat op deze manier dus ook vochtige lucht de auto instroomt
tijdens rijden/stilstand, dus wat heeft deze jongen nu gedaan
ductape erop en dichtgemaakt.
Nou ja zeg! ineens geen last meer van vochtige ramen tijdens opwarmen/afkoelen auto na stilstand,
oke vandaag wel maar hé heeft ook veel geregend en dan ga je ook nat de auto in.
Tevens als je alsnog vochtige ramen hebt dan zijn ze heel snel weer droog en wasemvrij...
misschien een tipje voor meer mensen met achterin hun auto van die roosters afdichten en kijken of het helpt.