Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als het goed is staan daar ook bestel nummers van het bescherm rooster. Hij is 1 maat, voor de Superb. Maar je kunt 'm gewoon zelf op maat knippen voor eender welke condensor.
Nee, eerder verwacht om te plaatsen hier op het forum, foto's waren niet ontwikkeld op de telefoon
Het lek was bekend, tevens was de condensor ook snot rot.
@wouter-1303, bij jou zie ik al een foutje...je hebt de airco slang al losgemaakt...hiermee moet gewacht worden tot het laatste..zoals op de foto te zien is krijg je de condensor er niet uit..daar zul je wel achter zijn gekomen.
@TheoStek, klopt. Het is ook een tussendoor foto. Frame en de rest heb ik na de foto gedemonteerd om daarna de condensor weg te pakken.
Beroerde bij mij was dat de condensor lekte op het witte dopje van de droger....en deze zijn dus niet los te verkrijgen
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.