Condenswater afvoer airo Octavia 2 combi 1.9 TDI uit 2006

Goedenavond,

Als ik de airco aan heb staan en de auto staat ergens dan ligt er na een paar minuten geen plasje water onder de auto. Ik vermoed dat de condenswaterafvoer van de airco verstopt zit. Kan iemand mij vertellen waar de condenswaterafvoer van de O2 combi zit? Het liefst met een foto. Alvast bedankt!

Die zit onder de hitteissolatie bij de uitlaat, en dan echt onderaan het schutbord. je ziet als je onder de auto staat wel aan de vorm van de isolatie dat daar een slangetje onderdoor loopt. ik heb geen foto sorry

je ziet echt een verdikking in het isolatiemateriaal zitten vanaf daar loopt et slangetje, echter de kans dat ie verstopt zit is niet heel groot.
zet anders een keer je auto aan met de temperatuur op low en max. blazen, dan moet er na een minuut of 5 toch wel water uit komen.

Ik heb vandaag op die plek gekeken maar kan niets vinden, is er iemand die toch een foto heeft/kan maken? Alvast hartelijk dank, dat zou me enorm helpen.

Huipio

Nieuw lid
Is toch normaal dat er een plasje water ontstaat?
ik zou zeggen dat de afvoer juist open is, waar blijft het anders?

Die zit onder de hitteissolatie bij de uitlaat, en dan echt onderaan het schutbord. je ziet als je onder de auto staat wel aan de vorm van de isolatie dat daar een slangetje onderdoor loopt. ik heb geen foto sorry

Ijsje zou je hier een foto van kunnen maken? Dat zou me heel erg helpen. Bedankt alvast!

Bovenaan Onderaan