Connect LITE

Adje1953

Nieuw lid
Wie kan mij helpen. Kan plots niet meer inloggen in de Connect Lite app.
Heb al twee keer de App opnieuw geïnstalleerd en met de connector in de auto gekoppeld. Als ik de Connect Lite app open moet ik in loggen, maar krijg de melding niet gelukt probeer het later nogmaals. Al contact met skoda gehad die stuurt mij naar de Skoda dealer. Die weet het ook niet.

Laatst bewerkt:

Spector

Forumguru
Al opgelost vermoed ik? Ik had hetzelfde probleem, ik heb het toen nog een keer geprobeerd toen ik in de auto zat en de app verbonden was met de auto en toen werkte het weer.

BLaat78

Nieuw lid
Nadat ik Skoda Connect Lite Team heb gemaild met dezelfde inlog problemen als hierboven, kreeg ik op 22 februari onderstaande email:

"Thank you for your message about the login issue and we apologize for problems it caused you.

We would like to inform you that we are currently migrating our database and this is the most likely cause of the problem with loggin in.

We expect the migration to be finished during the upcoming days after which the app should return to normal functionality. If the problems persists afterwards, please do no hesitate to message us again and we will be happy to assist you.

Again, we apologize for the problem and thank you for your patience.

Kind regards,

ŠKODA Connect LITE Team"

Nog een email later kreeg ik dit antwoord op 24 februari:

"We apologize, the database migration has prolonged and it will be finished on Tuesday 28.2. at the earliest. On behalf of the entire time I apologize to you for all the troubles you are experiencing.

Please do not reinstall the app and do not try to log in from a different phone, as it may lead to a loss of data.

Again, we aplogize and thank you for your patience.

Kind regards,

ŠKODA Connect LITE Team"

Op 8 maart heb ik opnieuw gemaild met de vraag of er een update was, want het werkte nog steeds niet. Daar heb ik geen reactie meer op gekregen, terwijl ik op de vorige emails binnen een dag reactie kreeg.
Er gaat wat hopeloos fout daar in Tsjechië...

Bovenaan Onderaan