Contact cito go 2016 met iphone s4

sieger1950

Nieuw lid
Ik heb een probleem, waar mijn skoda dealer ook geen antwoord op heeft.

Hopelijk kan U mij verder helpen.

Heb een skoda city go 2016 met een display op dasboard en deze heeft contact met mijn Iphone apple 4S

Als hij contact heeft gehad met de auto, dan werkt mijn whatsapp niet geheel meer, hij geeft op telefoon wel bericht, maar geen geluid.

dat er een app is geweest geeft geen geluid dan berichtje binnenkomt..

Dan moet ik telefoon helemaal afsluiten en aanmelden zonder auto dan heeft whatapp wel geluid.

Zet ik bluetooth overdag in telefoon uit als ik de auto niet gebruik, dan werkt de app wel met geluid,

Gebruik ik de auto en zet de bluetooth aan, en na de rit in de auto de bluetooth weer uit, dan geeft de app geen geluid maar wel bericht.

Telefoon weer uit en aan, dan alles oke

Mijn gevoel is , zodra de iphone met de auto in contact is geweest, het geluid van berichtjes niet werkt, dat dit het gevolg dat er iets niet goed staat in auto, en dat die dan de verbinding met geluid van app laat verdwijnen.

Mijn vraag is, wie weet de oplossing.

AndreM

Forumguru
Kweet nie:nono:

Maar volgens mij mag je niet appen tijdens het rijden.

Maar één troost, in mijn O3 krijg ik ook geen geluid als er een appje binnen komt met mijn IPhone SE.
Zal wel met de verkeersveiligheid te maken hebben. ;)

Laatst bewerkt:

Rallye

Forumguru
Je mag wel appen (al zou ik het niet doen) maar niet je telefoon vasthouden.

Het probleem van TS lijkt niet zozeer dat hij geen geluid krijgt bij een appje als hij via bluetooth met de auto verbonden is, maar dat hij na het verbreken van de verbinding ook geen geluid meer krijgt bij ontvangst van een appje.

Bovenaan Onderaan