leoschaafsma
Lid
bij mij zat de trekhaak er al onder bij de aanschaf.
ziet er uit als nieuw dus door de vorige eigenaar nooit gebruikt?
met kar achter de auto geen probleem verlichting werkt naar behoren.
kwam er van de week achter dat er geen constand (ook geen mist op pool 2 zit)
nu ben ik in het bezit van een caravan van voor 1997 dus die onzin van mistachterlicht gaat mij voorbij. verplichting is n.l. voor elke aanhanger onder 750 kg en boven de 750 als bouwjaar na 97 is(alsof je met je caravan gaat rijden met minder dan 50 meter zicht )
kan er zonder probleem een draad van accu naar stekkerdoos ?
het is wel fijn als je onderweg je binnen verlichting en w.c. nog kan gebruiken en je koelkast een beetje koud wil blijven
ik lees in de kampeer en caravan kampioen mei 2007 n.l. een vraag over een passat met een verloopstekker en van slag raken van boordcomputer
zijn er nog mensen onder ons die met 7 polig rijden en een constante hebben?
laat even weten hoe het bij jou gaat
ziet er uit als nieuw dus door de vorige eigenaar nooit gebruikt?
met kar achter de auto geen probleem verlichting werkt naar behoren.
kwam er van de week achter dat er geen constand (ook geen mist op pool 2 zit)
nu ben ik in het bezit van een caravan van voor 1997 dus die onzin van mistachterlicht gaat mij voorbij. verplichting is n.l. voor elke aanhanger onder 750 kg en boven de 750 als bouwjaar na 97 is(alsof je met je caravan gaat rijden met minder dan 50 meter zicht )
kan er zonder probleem een draad van accu naar stekkerdoos ?
het is wel fijn als je onderweg je binnen verlichting en w.c. nog kan gebruiken en je koelkast een beetje koud wil blijven
ik lees in de kampeer en caravan kampioen mei 2007 n.l. een vraag over een passat met een verloopstekker en van slag raken van boordcomputer
zijn er nog mensen onder ons die met 7 polig rijden en een constante hebben?
laat even weten hoe het bij jou gaat