Controlelampjes

Het abs lampje blijft bij het aanzetten van het contact branden. Als ik wegrij dooft het lampje en als ik honderd meter verderop ben brandt het abs, asr en bandenspanningslampje. Dit probleem begon nadat ik een aanhanger aangekoppeld had. Ik heb zelf een simpele bluetooth diagnose apparaat waarmee je met je mobiel info en storingen kunt uitlezen. Deze geeft aan dat er geen storing in het systeem van de abs zit. Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
Alvast bedankt

Rob

Forumguru
Doet het probleem zich enkel met aangekoppelde aanhanger voor of sindsdien ook zonder aanhanger?

Maar gaf hij alleen die melding of was er ook een foutcode? Bij mij nl niet. Was het een dure reparatie? Ik zal vanmiddag wel even langs garage

ertromp

Forumguru
@Buurman99 : zoals vaak hier geroepen wordt: meten is weten.
Wellicht is er een VCDS bezitter bij jou in de buurt die je auto wil uitlezen of anders een bezoek aan de dealer. Dit soort meldingen absoluut serieus nemen.

Chrissel

Senior Member
Ik heb gehad dat alleen het bandenspannings lampje begin te branden en daarna de rest. Bij skoda dealer geweest die heeft er tot 2 keer toe compleet nieuwe software moeten inlezen.

Bovenaan Onderaan