Staat inderdaad duidelijk dat het niet goed is, lezen is dus ook een vak Claymore.
Goeie middag meneer de beroepschauffeur.
"Bedankt" voor de "rustige" reactie en corrigerende woorden omtrend het "lezen is ook een vak".
Na wat speurwerk is mij duidelijk geworden dat mijn opmerking "gewoon" bij de verkeerde naam is terechtgekomen, bij jou dus...... en dat was dus NIET de bedoeling (gebeurt ook wel eens bij de posterijen.....)
Om verdere discussies en voortzetting van wrevelige opmerkingen te voorkomen zal ik maar geen naam noemen van degene waaraan ik mijn opmerking wél had geadresseerd.
Het was tenslotte maar bedoeld als antwoord op een forumvraag van een desperate persoon die een probleem ervaart met een signaallampje.
En dan is het O zo belangrijk dat reacties op zo'n vraag volledig en correct zijn in verband met mogelijke vervolgschade door verkeerde adviezen, hoe goed bedoeld ook!.
Maar OK, ik weet hoe ik in het vervolg op dit forum moet oppassen met reageren, het schijnt namelijk mogelijk te zijn "agressie" in een mail te kunnen lezen .:crazy:
Huh ????? Agressie ????
Fijne dag verder, en Katjang.... veel succes en doe voorzichtig.
Greetings,
Claymore.