Conversiepakket Greenline ??

vanturenhout

Senior Member
Hallo,

Wie kan mij duidelijkheid geven over wat precies een ConversiePakket Greenline GLP inhoudt?

De dealer roept iets van Greentech naar Greenline model omgezet, en daarom MuFu stuurwiel en Speakers achterin in deze modellen.

Ik begrijp dat niet helemaal, want GreenTECH is een motorvariant, en een GreenLINE is een uitvoering, die volgens de boekjes minder rijk is uitegrust als een Ambition. Maar deze uitvoeringen worden wel Ambition BusinessLine Greenline genoemd....

Ik begrijp er niets van.

Rob

Bakkertje

Forumguru
Ik begrijp er ook niets van ;)
De greenline is een extra milieuvriendelijke uitvoering, de greentech is minder milieuvriendelijk maar nog altijd milieuvriendelijk genoeg om in de 20% bijtellingsklasse te vallen. Van het conversiepakket heb ik nog niet gehoord en staat ook niet in de prijslijst. De greenline bestaat zover ik kan zien ook alleen in een hatchback uitvoering (niet als combi)
http://autoinbedrijf.nl/sites/default/files/Skoda Octavia Businessline prijslijst per 01012011.pdf
Het voornaamste verschil dat ik zo snel zie is dat de greenline geen amundsen heeft en de ambition wel..

octa11

Nieuw lid
zeker ook opletten of je er nog standaard een volwaardig reservewiel bij krijgt, dan wel een compressor'tje met lijmpasta waar je niet altijd mee verder geraakt... Vind ik de belangrijkste "afknapper" van die Greenline versie, en mijn dealer wist ook niet of het er al dan niet in zat bij de combi greenline versie...

Volgens mijn informatie (wat de dealer mij heeft verteld) hebben ze de Greentech in de markt gezet om de klant meer keuze in opties te geven "fabriek af". Bij de Greenline heb je 1 uitvoering en that's it. Bij Greentech kan je wat meer spelen met uitvoeringen, accessoires etc....

Een conversiepakket voor de greenline zeht mij helemaal niets...nog nooit van gehoord.

Evilcomputing

Senior Member
Eerst had je een greenline.
Hierin waren eigenlijk 2 versies: businessline en non businessline.

Hierin had je als optie weer weinig keuze, rokerspakket,mdi,sunset was het volgens mij. (daarom ook veel gedoe om orriginele 17" pallas te krijgen en chromen dakrail)

Nu heb je de greentech en geen greenline meer, maar kan je juist uit meer opties kiezen.

Maar een geheel conversiepakket, tjah het zou kunnen. Heb er alleen nog niks van gehoord

Bovenstaande gaat alleen om de diesels (benzine interesseerde me niet zoveel :D

hemi24

Forumguru
Dat zijn Greenline versies van de eerste generatie (114gr/km), welke zijn omgebouwd tot Ambition Greentech...

hemi24

Forumguru
Gewoon goed; zijn gewoon nieuwe wagens, waar de importeur of de fabrikant achteraf een paar kleine aanpassingen hebben gedaan om het uitrustingsmodel aan te passen aan de laatste specificaties... Zie het als een upgrade.

Rallye

Forumguru
De Greenline bestaat enkel nog als hatchback, niet meer als station. Dan heb je de Greentech.

vanturenhout

Senior Member
Het schijnt een Greenline te zijn, maar die werden na bestelling niet meer geleverd. Toen hebben ze deze auto als Greentech geleverd gekregen, en door het Multifunctioneel stuurwiel en speakers achterin is het een Greenline geworden. Het is een 109gr motor, schijnbaar.

Bovenaan Onderaan