Cordoba
Forumguru
Ik zal me even voorstellen, en uitleggen hoe ik aan mijn forumnaam kom. Tot voor enkele maanden reed ik een Cordoba, die al sinds '99 had. Daardoor ben ik ook op andere autofora bekend als Cordoba of Cordoba SX. De Cordoba is economisch overleden, nadat er een slOpel óp de motorkap was belandt.
De vervanger is een Fabia Combi 1.4 Creation uit 2003. Gekocht met 97.000 op de teller en er ondertussen al weer ruim 5000 km bij gezet.
De eerste dingen die ik gedaan heb aan de auto:
- achterportieren afgekit (hadden last van lekkage, had ik bij aankoop al gezien)
- 90.000 km beurt, inclusief distributieriem, rollen en waterpomp
- vervangen slot bestuurdersdeur vanwege kapotte microswitch
- inbouwen achterspeakers om een acceptabel geluid te krijgen in de auto.
Ondertussen een andere lichtschakelaar met stand voor mistlampen voor, en regelbare dashboardverlichting gescoord, en ook de bijbehorende mistlampen gescoord.
Verder nog plannen om de interieur en kofferbakverlichting aan te pakken, en waarschijnlijk nog wat geluidsisolatie hier en daar.
Foto's volgen.
Gert.
De vervanger is een Fabia Combi 1.4 Creation uit 2003. Gekocht met 97.000 op de teller en er ondertussen al weer ruim 5000 km bij gezet.
De eerste dingen die ik gedaan heb aan de auto:
- achterportieren afgekit (hadden last van lekkage, had ik bij aankoop al gezien)
- 90.000 km beurt, inclusief distributieriem, rollen en waterpomp
- vervangen slot bestuurdersdeur vanwege kapotte microswitch
- inbouwen achterspeakers om een acceptabel geluid te krijgen in de auto.
Ondertussen een andere lichtschakelaar met stand voor mistlampen voor, en regelbare dashboardverlichting gescoord, en ook de bijbehorende mistlampen gescoord.
Verder nog plannen om de interieur en kofferbakverlichting aan te pakken, en waarschijnlijk nog wat geluidsisolatie hier en daar.
Foto's volgen.
Gert.