Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

turboturbo

Forumguru
Zeg, zijn die (volgens sommige: vreselijke) wielen dan eindelijk de deur uit, moet er nog steeds ruzie over gemaakt worden? :mad:

• Leuk
Waarderingen: CDK

Blackokkie2

Forumguru
Ruzie? Waar, dan kun je bij mij tickets kopen om te kijken. 15 euro voor een staanplaats, 35 euro voor een zitplaats met fris en chips.

• Leuk

CDK

Forumguru
@peterrapid, ik kreeg een bod wat ik niet kon weerstaan en had je wel een PM gestuurd, maar zoals je vanmorgen aangaf was je in verlof en daarom niet online geweest.... sorry Peter :(

Noord26

Forumguru
Een beetje kenner weet /ziet toch wel het geen 'gewone' Skoda meer is.
Mede omdat iedereen nu toch wel weet dat Skoda tot de VAG groep behoort.
Zelfs zonder enige motortuning of DSG aanpassing is het geen sloompie,... Toch?

Nou, van de mensen die ik spreek weet zeker 50% niet eens dat Skoda een VAG-product is. Ze weten geen eens van VAG bestaan af, dat er onderdelen met Audi en Seat gedeeld worden, naast Skoda, zelfs..

Joske

Forumguru
prachtig gestaan hebben onder mijn Betsy
zou ZEKER prachtig gestaan hebben.. maja, nu is er een zilvergrijze muis mee weg natuurlijk :thinking:

anders Peter:

mqdefault.jpg

ArjanHoek

Forumguru
Hmm klinkt wel leuk ja, moet effe kijken hoe dat uitkomt met vrouw en kinderen... Maar ik houdt het in gedachten!

• Leuk

Kippie-style

Forumguru
Haha we gaan zien voorlopig worden er alleen maar crap ruilvoorstellen gedaan op de wielen krijg je mooie set aangeboden is het imitatie

• Leuk
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan