corrida red

bluskabouter

Forumguru
hallo medeforumleden;

wij zijn van plan om de fabia 2 combi te bestellen, zijn er alleen nog niet uit welke kleur.
ik ga voor { brandweer} rood maar weet niet hoe deze kleur zich houdt?
afgaande op de berichten over de rode kleur vroeger die nogal eens verbleekt.
heeft iemand ervaring met deze kleur? misschien gieliovd??
graag jullie reactie.

groetjes uit het mooie twente.

Tallguy

Forumguru
[MODERATORBREAK]
Als je een vraag hebt over de Fabia-2, plaats je vraag dan aub ook in het Fabia-2 topic :)
Ik heb 'm maar gemoved voor je.
[/MODERATORBREAK]

Gieliovd

Forumguru
Hey,

Wat leuk, een persoonlijke vraag :)

Er zijn hier dat ik weet sowieso 3 mensen met de auto in Corrida Red. Purk, Red Devil en ikzelf.

Voorheen was het zo dat rode auto's héél snel verbleekten (geel e.d. ook). Dit schijnt tegenwoordig véél minder een rol te spelen.

Zelf rijd ik de auto nog maar een maand of 5 denk ik zo, dus ik kan er niet echt over oordelen.

Wel weet ik dat mijn auto gewoon nog heel mooi helder rood is, en ik ken de geschiedenis van de auto. Het is namelijk een ex lease auto, er heeft een dame mee gereden de eerste 6 jaar. Daarna een ouder echtpaar, en nu ik!

Ik denk niet dat die lease dame hem in de was heeft gezet, dus ja dat moet genoeg zeggen.

Tegenwoordig moet het geen issue meer zijn, dat verkleuren. Dat is mijn idee tenminste.

bluskabouter

Forumguru
dank je wel Kensei, foutje van mijn kant.was een vraag voor zowel de fab1 als de fab2 want zolang zijn deze er niet in corrida red.
gieliovd, je maakt het voor mij een stukje makkelijker om een keuze te maken.
ga voor de corrida red in de 1.4 sport uitvoering, zal t.z.t. als de auto is afgeleverd verslag doen.

Gieliovd

Forumguru
Dat is mooi, het is een goede kleur! Ik heb dan weinig keuze gehad want ik heb de auto gebruikt gekocht bij een particulier.

Wel leuk dat je hem in de brandweerkleur zou bestellen!

Vroeger was rood echt een issue, kijk maar naar al die Opel Corsa'tjes of wat dan ook allemaal voor auto's die roze zijn geworden. Nu speelt dat echt niet meer.

Je zult veel plezier hebben aan je opvallende kleur!

Atria

Actief lid
Hoi, gefeliciteerd met je keuze. Als je het rood (en eigenlijk iedere lak) regelmatig in de was zet blijft dit mooi kleurecht en zul je er zeker lang plezier van hebben.

Exciter

Administrator
Ook hier en corrida red. Niets aan de hand ermee. Is ook zo mooi herkenbaar op een parkeerplaats, makkelijk zoeken.

bluskabouter

Forumguru
we hebben de knoop doorgehakt en een rode fabia 2 1.4 sport combi besteld.
als extra een open dak, sunsetpakket en opbergvakkken onder de stoelen.
nu alleen nog ongeveer 8 tot 10 weken wachten en dan kunnen we rijden.
zal t.z.t wel een paar foto`s maken en hier plaatsen.

groeten uit het mooie twente.

joergarms

Senior Member
Gefeliciteerd alvast met de aankoop en succes met het wachten.
Is niet te hopen dat je collega's je nieuwe auto als äuto van de zaak" gaan zien h...................:D
Eén ding is zeker, hij gaat als de brandweer, haha

Bovenaan Onderaan