Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hmm, ik ken dit euvel ook bij mezelf, ik dacht dat het aan de snelheid of aan de regen lag (ruiterwisser beveiliging o.i.d.). Bij mij springt hij soms in een keer uit, wellicht ook een rem sensor?
Ik zal dit bij het volgende beurtje eens nakijken.
Bij de verschillend VAG-auto's zijn in de loop der jaren de hendels voor de CC wat aangepast. Ik heb begrepen dat bepaalde modellen/versies van hendels nog wel eens problemen willen geven. Je kunt dit vaak verhelpen door de hendel (met contacten) te vernieuwen en daarbij eventueel te vervangen door een versie die minder storingsgevoelig is.
Ik heb het problemen ook gehad.
Bij aankoop (auto 4,5 jaar oud) viel bij gebruik van ruitenwisser uit. Er bleek een modificatie niet uitgevoerd te zijn. Er is een extra kabelboom toegevoegd door de dealer. Probleem opgelost.
2 jaar later werkte de cruisecontrol bij koude start niet. Na 5 minuten gereden te hebben, auto opnieuw gestart en cruisecontrol werkte weer. Nieuwe accu geplaatst (was slecht) en probleem over. Blijkt de cruisecontrolmodule bij een te lage accuspanning niet in te schakelen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.