Cruise control met snelheidsinstelling

heeft de huidige octavia businessline de cruisecontrol met snelheids aanduiding in het display? zoals bv VW passat dat ook heeft?
of is dat een optie?

Antera

Donateur
er zijn enkele modellen waarbij dit kan, maar deze zijn zeer zeldzaam. Heb er tot op heden nog maar 1 gezien. Je kan het activeren en kijken of het werkt met vagcom. Het kan resulteren in een storing maar dan is het en kwestie van uit zetten en de storing weer wissen

nomad

Senior Member
Ik heb het ook al op veel verschillende auto's geprobeerd, maar nog geen 1 keer succes.

Witte Yeti

Actief lid
Ik het het wel kunnen activeren op mijn Yeti Acitive+ en daarr zit een zogenaamde minidot in. Een bevriende Yeti rijder met maxidot krijgt deze aanpassing niet voor elkaar.
Het leuke ervan is dat je de snelheid kunt aflezen op het moment van inschakelen van je CC.

Maar goed, ik was eigenwijs en wou een fatsoenlijke kofferbak, i.p.v. een echte Golf... ;)
hahahaha, maar wat is dan een echte golf,en nog belangrijker welke skoda is dan de golf-killer?
of moeten we ons niet gaan afvragen welke vw de skoda-killer is ?
naar mijn menig is in visueel opzicht de suberb de winnaar van Passat vs Superb, zeker in bepaalde kleuren, maar tja smaak is persoonlijk.

Bovenaan Onderaan