oghkru
Lid
Ben een redelijke verse fabia greenline gebruiker (maandje in bezit). Heb toch nog even een vraagje over de cruise control. Had hiervoor een Ford Focus en daar gebruikte ik nooit de "set optie". Bij de Fabia lijkt dit onmogelijk want elke keer als ik hem aandoe (via de linkerschakelaar licht indrukken) dan ben gaat die naar waar die het laatste is gebleven qua snelheid. Zeer onhandig want als ik op een 100 km weg rij en ik heb hem laatste keer bij 90 km. uitgezet dan zakt die 10 km. qua snelheid.
Maakt het uit of ik b.v. rem/koppeling indruk en hem uitzet hiermee of via de hendel de cruise control op off zet? Hoe weet ik zeker dat als ik hem inschakel dat die deze snelheid direct exact vast houdt?
Sorry, wellicht doe ik iets stoms maar uit de handleiding wordt ik ook niet veel wijzer. Wat ik graag wil weten is hoe ik hem uitzet en die eigenlijk niet vanuit het geheugen meer verdergaat of hoe ik het toch beter/anders kan doen.
Maakt het uit of ik b.v. rem/koppeling indruk en hem uitzet hiermee of via de hendel de cruise control op off zet? Hoe weet ik zeker dat als ik hem inschakel dat die deze snelheid direct exact vast houdt?
Sorry, wellicht doe ik iets stoms maar uit de handleiding wordt ik ook niet veel wijzer. Wat ik graag wil weten is hoe ik hem uitzet en die eigenlijk niet vanuit het geheugen meer verdergaat of hoe ik het toch beter/anders kan doen.