pimjaco
Lid
Hallo iedereen,
Ik ben sinds kort trotse bezitter van een Fabia Combi en heb mijzelf pas voorgesteld op dit forum (klik).
Bij deze Fabia blijft het afsluitzeil boven de achterbak niet zitten maar zover ik kan vinden is dit een bekend probleem. Ik heb een topic gevonden welke dit probleem beschrijft en is het een kwestie van de slotjes die het zeil vasthielen terug vissen van achter de panelen en opnieuw monteren.
Nu mijn echte probleem:
Soms werkt mijn cruise control wel.
Hoe ik mijn cruise control aan de gang krijg:
Ook had ik al een topic gevonden waar een vergelijkbaar probleem werd geschetst al hier. Ook wordt hier een link gedeeld waarin het probleem DIY opgelost zou kunnen worden maar helaas werkt deze link niet meer..
Heeft iemand hier de gouden tip om dit probleem op te lossen zodat ik mijn CC altijd kan gebruiken, ik zou graag het probleem eerst lokaliseren voordat ik maar lukraak onderdelen ga vervangen.
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Ik ben sinds kort trotse bezitter van een Fabia Combi en heb mijzelf pas voorgesteld op dit forum (klik).
Bij deze Fabia blijft het afsluitzeil boven de achterbak niet zitten maar zover ik kan vinden is dit een bekend probleem. Ik heb een topic gevonden welke dit probleem beschrijft en is het een kwestie van de slotjes die het zeil vasthielen terug vissen van achter de panelen en opnieuw monteren.
Nu mijn echte probleem:
Soms werkt mijn cruise control wel.
Hoe ik mijn cruise control aan de gang krijg:
- schakelaar CC uit voordat ik de auto start. Doe ik dit niet dan gaat de CC niet werken.
- na het starten werkt de cruise control naar behoren
- ik de knipperlichten naar links of rechts gebruik, nu stopt de CC en gaat niet meer aan tot dat ik de auto heb herstart met de CC schakelaar in de uit stand.
- alarmlichten(dus alle knipperlichten) aan tijdens rijden met CC heeft geen invloed op de CC.
- stad/dimlichten aan of uit maakt niet uit. geen invloed op de CC.
Ook had ik al een topic gevonden waar een vergelijkbaar probleem werd geschetst al hier. Ook wordt hier een link gedeeld waarin het probleem DIY opgelost zou kunnen worden maar helaas werkt deze link niet meer..
Heeft iemand hier de gouden tip om dit probleem op te lossen zodat ik mijn CC altijd kan gebruiken, ik zou graag het probleem eerst lokaliseren voordat ik maar lukraak onderdelen ga vervangen.
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Laatst bewerkt: