Cupra formentor

deydey

Nieuw lid
Wie kan mij helpen. Ik heb vrijdag een cupra formentor gekocht. Nu krijg ik android auto er niet op en ook krijg ik de navigatie er niet op.
 

Rallye

Forumguru
Welke radio heb je? Wat bedoel je met “krijg ik (…) er niet op”? Wat heb je geprobeerd? Telefoon bedraad aangesloten of zou er draadloze Android Auto op moeten zitten?
 

hemi24

Forumguru
Al bedraad geprobeerd om AndroidAuto aan de praat te krijgen?

Met het blauwe vlaggetje linksonder zou de navigatie toch moeten openen/ starten, lijkt mij?

IMG_3499.jpeg

Toch wel opmerkelijk dat je de vraag hier in het Skodaforum stelt; Cupra is Seat en hoewel er een hoop gelijk is binnen de VAG-groep is de Formentor toch niet echt een directe afgeleide van een Skoda model…
 

Antera

Donateur
Heb hem al een bericht gestuurd. Ik denk allemaal stieukum dat het of er niet op zit of dat hij niet juist alles verbind.

Maar er zijn genoeg auto's geleverd zonder navi en zonder fullink.

Dus dit is een goede kans. Het systeem zal dan vragen om activatie sleutel en op dit model alleen verkrijgbaar via de dealer
 

hemi24

Forumguru
Heb je uberhaupt al verbinding gemaakt met de Bluetooth telefoon-functie? Dat zou een goede eerste stap zijn!
Misschien een plaatje delen van je radio/dashboard en delen welk type telefoon je hebt?
 

hemi24

Forumguru
Dan moet je even contact opnemen met @Antera , want dan klopt het wat hij al in het eerdere bericht aangaf: Full link moet bij jouw wagen waarschijnlijk eerste vrijgeschakeld worden...
 
Bovenaan Onderaan