Cupra Terramar

hemi24

Forumguru
Afgelopen week de nieuwe Cupra Terramar even kort bewonderd die (alvast) in de showroom stond bij Pouw in Zwolle.
Om te zien een heel mooi model, met mooie lijnen.
Stiekem heeft het design wel wat weg van een kleine Porsche.

v22r7d0bryegll_1200.jpg


De auto wordt in de fabriek in Hongarije geproduceerd, naast de Audi Q3, en dat merk je gelijk aan de kwaliteit van het interieur.
Een slimme zet van VAG/Cupra, want zo komen ze wel in een hoger segment.
Nadeel is ook gelijk weer dat de auto voorin prima is, maar achterin heb je als volwassene niks te zoeken; zowel been- als hoofdruimte zijn onder de maat voor een dergelijk formaat auto.

Kortom: verliefd op de verschijning, maar binnenruimte achterin was een koude douche…
 

leon-cupra

Forumguru
Cupra maakt tegenwoordig verschrikkelijk knappe bakken. Altijd al een fan geweest van Seat en nu Cupra designs. Eigenlijk beetje spijtig dat er geen Cupra op de oprit kan momenteel (alé, kan wel, maar EV is gewoonweg interessanter en bent echt wel 'verwend' met de Tesla).

Dat is toch niet overdreven klein achteraan?? Of is het de zithouding?? Of bedriegt deze foto ??

1729359787921.png


Wat ik wel niet snap, hun keuzes in opties en kleuren. Wil je een lederen interieur in zo een Terramar, ben je verplicht om zo een kleur te nemen die niemand wilt. Ok, het past in het concept, dat is mooi voor in de folder, maar niet om dagelijks in te rijden. (of is dit een keuze van de BE-importeur want fotos hierboven is precies wel een zwart 'lederen' interieur?)

1729360444822.png
 

marco_b

Forumguru
Erg lekker geworden. Ik weet niet of ik er nou direct een Macan in zie, maar dat hoeft ook niet. Mooie scherpe lijnen. Wij hebben gelukkig nog nooit een auto hoeven kiezen voor de achterbank. Is het krapper dan hebben de bijrijders pech :LOL:.
 
Bovenaan Onderaan