CV met afstandsbediening inbouwen

ghostrider1

Nieuw lid
[FONT=Arial,Helvetica,Sans Serif]ik ben opzoek naar een elektrisch schema van de octavia combi uit 2000. ik wil een cv met afstandsbedining inbouwen, maar weet niet waar de cv unit zit en welke draden ik moet gebruiken waar de unit voor de afstandsbedining tussen moet. iemand een idee waar ik zoiets kan vinden? alvast bedankt[/FONT]

Wils sport

Nieuw lid
Dan is er een kant en klaar setje te koop, relais eruit, relais erin, afstandsbediening gereed. (dat zijn van die zwarte kastjes met groene knopjes erop, misschien wel ooit gezien).

purk

Senior Member
het bovenstaander heb ik ook, werkt super....... zo te koop bij de dealer en het is er heel makkelijk tussen te zetten.

Cv centrale zitten links onder het dachbord.

purk

Senior Member
op het regelapparaat zit een 23 polige stekker.....zit een draad wit/blauw en een draad zwart/blauw. ( even meten welke open/sluiten is) dit zijn de open en sluit draden..

succes.

rocket

Senior Member
relais

Dan is er een kant en klaar setje te koop, relais eruit, relais erin, afstandsbediening gereed. (dat zijn van die zwarte kastjes met groene knopjes erop, misschien wel ooit gezien).

Waar koop je die relais dan kan op internet weinig over vinden alleen conrad die heeft ze en ook alleen voor golf IV maar weet niet of je die voor een octavia het zelfde is

Edwin

purk

Senior Member
is geen relais maar een regelapparaatje (ontvanger) met een aantal kabels die je aan je comfortregelapparaat aansluit.

ghostrider1

Nieuw lid
welke zijn er eigenlijk voor de ramen en knipperlichten? of zit dat niet op die unit? ook vind ik het een beetje vreemd als ik die stekker losmaak, dat de cv met de open/sluit knop binnen in de auto en met de sleutel nog gewoon werkt. als de stekker eraan zit klikt dat unit wel als ik de cv bedien. ik ben er ook achter dat de binnenverlichting ook bediend word door die unit.

Ronnie

Forumguru
Dit wordt aangestuurd door een module achter het instrumentenpaneel, hierin zijn ook de beveiligingscodes en de pin van de sleutels opgeslagen.

ghostrider1

Nieuw lid
ik hou ermee op, want op de blauw/zwart en wit/blauw staat gewoon 12v en dit blijft ook zo als ik de cv bedien. ik krijg wel een fractie spanningsverschil. dat is op beide met open en dicht doen. ik ga wel naar de skoda en bestel wel een originele set.

Bovenaan Onderaan