cv sleutel

M1K3RsZ

Actief lid
Hi Allemaal

Ik heb een skodasleutel en appart daarvan mijn cv van de portieren. Nou ben ik hiervoor een nieuw batterijtje wezen halen en heb ik dus de batterij eruit gehaald om de goede knoop te kopen maar na het terug plaatsen reageerd hij helemaal niet meer.
Ben bij de skoda dealer geweest en die wist het niet (volgens mij lulkoek), hij had dit kastje ook nog nooit gezien (volgens mij ook lulkoek) want volgens mij was dit standaard van skoda.

Weet iemand toevallig hoe ik mijn kastje weer kan laten communiceren?
IMG_0660.jpg

Antera

Donateur
is zo te zien ook geen origineel alarm maar en later ingebouwde versie. En daarmee kan de dealer wel eens goed gelijk hebben. Staat er een merkje op de achterzijde met een type misschien?

M1K3RsZ

Actief lid
Hoi Antera,

ik was nou toevallig eens bij een andere skoda dealer, dan waar ik normaal kom en die vertelde mij wel dat het een achteraf-inbouw setje was maar wel van skoda.
er staat geen type op.
wacht hier nog wel een oplossing af en anders toch maar langs me vertrouwde skoda dealer ;)

Antera

Donateur
of de hoorn even opzoeken of de module onder het dashboard en eens kijken wat er precies in zit . Eventueel mag je dat wel pben zal ik eens kijken of ik een handleiding te pakken kan krijgen

Soutran

Nieuw lid
Volgens mij is dit afkomstig van DEFA alarm. DEFA wordt meestal toegepast bij de VAG groepen.

Ronnie

Forumguru
Niet toevallig de batterij er verkeerd om ingedaan?
Wanneer je een regelbare voeding hebt kun je deze erop zetten om te zien of de AB nog werkt (mA afname) Is dit wel het geval zul je het in de ontvanger moeten zoeken. Zitten er misschien ook dipschwitches voor meerdere codes in de sleutel? (dit zijn hele kleine schakelaartjes) In dat geval misschien eentje aangeraakt?
Het blijft natuurlijk moeilijk gissen zo op afstand.
Functioneerde de AB onlangs (voor de batterijwissel) nog wel?

M1K3RsZ

Actief lid
bedankt voor de reactie ronnie maarre , nee er zitten geen switches in de AB en Ja voor de batterij verwisseling deden ze het allebei nog.
Ik denk eerder dat ik de batterijtjes er te lang uit gehad heb en dat ze zender het daarom niet meer doet. laatste weken ook weinig tijd gehad om me er in te verdiepen en te reageren dus sorry voor de late reactie.

Cordoba

Forumguru
AB doet mij denken aan wat ik bij VW(LT of Caddy) wel eens heb gezien.

Heb je de juiste batterij(en)? Ik heb al eens eerder bij een AB in de sleutel gezien dat er versies zijn waar 1 knoopcel in zit, en versies waar 2 dunnere knoopcellen op elkaar liggen (totale dikte van 1 dikke of 2 dunne knoopcellen is gelijk).

M1K3RsZ

Actief lid
Bedankt Antera en Cordoba voor jullie reactie's maar denk echt dat Antera gelijk heeft en dat ik hem opnieuw moet laten inleren!!
ik heb juist het batterijtje meegenomen zodat ik de goede zou kopen!!

Bovenaan Onderaan