Nee daarom ook mijn vraag om het vanaf de andere kant te proberen: als je het vanaf het bestuurdersportier probeert zal het portier reageren op de sleutel en lijkt het in orde. Als je het vanaf het andere portier probeert en het resultaat is hetzelfde als bij de AB, dan weet je dus dat het probleem echt alleen in het bestuurdersportier zit.
Logisch gesproken zit het probleem tussen de module die de sloten aanstuurt en het slot zelf. Ik ken de opbouw van het systeem van de Felicia onvoldoende om te zeggen, waar het waarschijnlijk precies zit. (kan bijv. in vacuumleidinkje zitten, maar ook in bedrading tussen CV-module en deurslot, ik weet niet precies hoe dit bij de Felicia zit).
Benzineklepje is per automodel verschillend, bij mijn Cordoba uit 1996 ging dit bijvoorbeeld wel mooi mee, en van de Corsa uit '94 en de Ibiza uit '91 weet ik het niet meer precies. (overigens had het benzineklepje bij de Cordoba geen slot in de vorm van een sleutelgat, maar werd het klepje wel automatisch meevergrendeld met de CV. Achterklep is ook per model verschillend, en soms kun je dit zelf instellen: door de sleutel in het slot van de kofferbak te steken een kwart slag te draaien en zo (dus die kwart slag gedraaid) uit het slot te draaien, kun je soms kiezen of de koffer standaard op slot zit, of dat ie meegaat met de CV. Het idee hierachter is, dat als ie meegaat met de CV er voor een stoplicht ofzo, makkelijk iets uit de kofferbak gejat kan worden. Als de kofferbak standaard op slot zit, gaat dit meer.