Daarom zit de achterbank zo hard

LenK

Forumguru
Om zoveel mogelijk zithoogte te krijgen zijn ze bij Skoda wel erg ver gegaan met dun maken van de achterzitvlakken. Bijna geen vering meer onder je gat dus :1884:
De hele constructie heeft iets van "hoe ver kunnen we gaan zodat het net niet de 1e keer af- of doorbreekt". Die scharnieren zijn ook van "Dacia kwaliteit".

Bijlagen

• IMG_0731.jpg
    IMG_0731.jpg
    93 KB · Weergaven: 167
  • IMG_0732.jpg
    IMG_0732.jpg
    96,4 KB · Weergaven: 143
Cool... ik zie eminent ivory interieur? die heb ik ook besteld.... enige problemen met het proper houden??

LenK

Forumguru
Cool... ik zie eminent ivory interieur? die heb ik ook besteld.... enige problemen met het proper houden??
Wel voortdurend "op je hoede zijn". Dus schone kleren/handjes.

Vervelendst is regen. Na een tijdje zit er niet zichtbaar vuil op de bekleding. Als je dan water op de bekleding krijgt dan zie je kringen.
Bij het schoonmaken moet je daar ook rekening mee houden, dus nat maken (spuitbus of stoomapparaat) tot een naad en niet halverwege een vlak ophouden.

Mijn nieuwe auto heeft ook weer lichte bekleding. Lekker fris interieur en geen dark-room.

Het is gewoon een schande dat Skoda zulke materialen durft te gebruiken...!!!!!

Voor mij NOOIT een Skoda meer!!!!!!!!

......geintje.......ik vind het gewoon een topic van niks.......

Reizende

Actief lid
Het is gewoon een schande dat Skoda zulke materialen durft te gebruiken...!!!!!

Voor mij NOOIT een Skoda meer!!!!!!!!

......geintje.......ik vind het gewoon een topic van niks.......

Nee, dan was het topic over het brillebakje zeker van een hoger niveau....

___JC___

Forumguru
Ik blijf me verbazen waar mensen zich druk over maken op zo een forum.

Maaruh, JA HET IS EEN SCHANDE. Je zal een gevoelige kont hebben...:D

Gieliovd

Forumguru
Veel auto's hebben die Dacia scharnieren, omdat je ze eruit kunt klikken.

Daarnaast is het zitgedeelte toch gewoon stevig?

Die bekleding is net even te licht voor mij, brrr eng! Ik kom wel eens van het werk in "oude" kleren en ik zou er niet in durven stappen.

Ik zit nooit achterin dus het zal me jeuken.
Andere kant; bij het omklappen om nòg meer ruimte te maken was me wel opgevallen hoe gammel de schanieren zijn.

EdK

Forumguru
Tja klinkt lullig maar ik heb geen achterbank !!
Ik heb achterstoelen en die hebben een zeerrrr degelijk scharnier punt

Maar waarom zou zo'n scharnier zo ongelooflijk degelijk en zwaar uitgevoerd moeten worden?? Voor die ene keer per jaar dat je de bank opklapt om er met de stofzuiger doorheen te gaan ??

Begint aardig op het zonnebakjetopic te lijken !!

Maar zal wel door mijn functie's en opleidingen komen !! ( oef dit wordt toch geen DEL knop van Higgy hoop ik !! )

<knip>

Maar zal wel door mijn functie's en opleidingen komen !! ( oef dit wordt toch geen DEL knop van Higgy hoop ik !! )

[/niet serieuze modus]

Inmiddels hebben wij geleerd dat je dan iets moet posten in de trant van 'Belachelijk, waar gaat dit nou helemaal over! Ik ga mijn grote kwaliteiten wel op een ander forum demonstreren, waar ze meteen begrijpen dat zulke dingen als hier mij met m'n 60-urige werkweek niet aanstaan.'

:tongue:

Constant

Erelid
Ik zit nooit achterin dus het zal me jeuken.
Andere kant; bij het omklappen om nòg meer ruimte te maken was me wel opgevallen hoe gammel de schanieren zijn.
Die schanieren zijn bewust gammel (ik vond ze anders nog aardig stevig), zodat je de zetels kan verwijderen uit de auto en daardoor kan je veel meer vervoeren. Heb de afgelopen drie weken afscheid genomen van veel oude meubels, achterbanken eruit, passagiersstoel horizontaal gezet en 5 keer naar de grofvuilstort gereden. Juist hartstikke handig dat ik die zetels kon verwijderen, want anders was het verhuizen en vuilstorten veel moeilijker geweest.

Bovenaan Onderaan