Raar probleem VWim
heb jij wel de zenders een paar weken terug opnieuw ingesteld ?? (i.v.b met de frequentie wissel), want dan heb je na het opnieuw zoeken ook de zenders in je voorkeur opnieuw moeten opslaan, daarna verlies je het logo.
Kun je nog steeds elke logo toe kennen.
Zou je eens willen kijken welke firmware en software versie je draait het is wel zo dat ik een paar weken terug een software update heb gehad die nodig was volgens de dealer wegens wat fout oplossingen.
De procedure om logo's toe te kennen is natuurlijk niet veranderd het is puur begonnen toen de freq wisseling is ontstaan toen moest ik de zenders opnieuw toevoegen aan de favorieten en als je dat doet verlies je de logo.
je gaat dan naar instellingen en dan zenderlogo's daar kun je dan inderdaad het bestand (plaatje) aan wijzen, ik heb nog steeds de zelfde logo op de sd kaart staan en die pakt hij nu gewoon niet meer.
Wat wel vreemd is dat ik wel de zelfde plaatjes kan toekennen aan de FM zenders daar werkt het wel, of te wel als je ze hebt gekozen veranderen ze ook , bij DAB gaat alles goed echter na het selecteren van een logo staat er nog steeds geen logo >>,
de dealer gaf aan dat er toch al wat meer mensen zijn met dit probleem ook in de VW groep met een zelfde systeem ze hebben het gestuurd naar de fabriek want techniek in Leusden had meer meldingen.
Het is een software fout in het systeem vermoedelijk in combinatie met de frequentie wissel en schijnt dat er dus automatisch logo's zouden worden mee gezonden van af heden.
Dit ondersteunt de columbus wel want die optie kun je aan en uitzetten bij je instellingen echter geen van beide werkt ??