Dag Allen ;-)

wattman

Senior Member
Blijkbaar dit topic over het hoofd gezien en me voorgesteld op het fabia3 monte carlo topic...
Very sorry :laugh:
Nu tegoei..
Ik ben Wim uit de Antwerpse Kempen, bouwjaar 1966,
Limited edtition, full option met levenslange garantie...
Bijna geboren in vw kever..Ma kon t nog net vermijden, dju toch:tegek:
Beetje prettig gestoord,maar dat was een van de voorwaarden om hier binnen te mogen dacht ik...
Heb de laatste 9 jaar rondgereden in een vw t4 van '99 met 373.000km op de teller,
gaat nu op zoek naar andere eigenaar.
Sinds korte tijd in het bezit van een Fabia3 Monte Carlo, rode versie van 2016,heb hem in NL laten chippen van 90 naar 130 paardjes wat nu grote smile op men gezicht zet.

CDK

Forumguru
Welkom Wim, leuke intro :)
Veel plezier hier op het forum toegewenst én uiteraard ook met de F3MC. Chippen is echt een must bij de F3 1.2 TSI inderdaad, die van mijn vrouw is ook van 90 naar 140 paardjes gegaan. Een wereld van verschil!!

Antera

Donateur
Van harte welkom op dit mooie skoda forum. Mooie uitvoering de Monte Carlo in rood heel veel plezier erme

wattman

Senior Member
Dank U allen :yeehaa:
@Cordoba, heb de F3 laten doen in 's-Heerenberg; daar had ik negen jaar geleden de bus ook laten doen.
Heb ik iets gemist?

wattman

Senior Member
Zoals je kan zien is de hond uitgerust en uitgeslapen, binnenkort mijn trouwe tweewieler terug onder me in zetten...
Nogmaals dank aan allen voor het warme onthaal.
Btw, wens voor iedereen een fantastisch 2017 met niks dan leuke en vooral veilige kilometers toe.
en remember, never mind the rest, you are driving your dream!

Cordoba

Forumguru
Dank U allen :yeehaa:
@Cordoba, heb de F3 laten doen in 's-Heerenberg; daar had ik negen jaar geleden de bus ook laten doen.
Heb ik iets gemist?

In 's Heerenberg zou ik geen naam van een tuner kunnen noemen, Vagtechniek in Nuenen bij Eindhoven is een tuner/garage waar ook veel Belgen komen, dus vandaar dat ik dacht dat je daar geweest was. TVS/DSG-dokter in Varsseveld en JD in Lochem zijn ook bekende tuners voor Vag-auto's en zitten (vanuit Belgie gezien) kort bij 's Heerenberg.

wattman

Senior Member
Die heet Tunex, ben daar bijna negen jaar geleden met de bus ook geweest en was er tevreden van , nu ook..:D
van 90 naar 130 pk voor €275...met 5 jaar garantie, niet slecht zou ik zeggen :-)

CDK

Forumguru
Oeiii Tunex kent ook veel negatieve verhalen, maar fijn dat jij content bent @wattman, alleen die 5 jaar garantie daar heb je niets aan hoor. Maar laten we hopen dat je die niet nodig gaat hebben.

Bovenaan Onderaan