Dag RS - Dag Skodaforum

JinxRS

Lid
Hallo allemaal

Na 4 jaar lang met plezier in een o2 RS combi rond te hebben gereden komt er morgen toch echt een eind aan. Aangezien ik overstap in een BMW heeft het ook geen zin meer om rond te blijven hangen op dit forum, maar ik wou jullie toch allemaal bedanken voor de tips/trucs. De RS is me reuze bevallen en toverde elke dag weer een lach op me gezicht. Het is een beetje een underdog auto maar als je even gas geeft worden de verhoudingen heel snel duidelijk ;) Wellicht dat ik nog een review post van de nieuwe beamer maar daarna houdt het voor mij toch echt op.

Succes en veilige maar vooral ook plezierige kilometers toegewenst allemaal !

sitechris

Donateur
Feli met je nieuwe auto. Welke BMW heb je gekocht? Veel plezier en veilige kilometers! Jammer dat er voor BMW rijders niet echt een leuk forum is.

JinxRS

Lid
Het is een 320 ED geworden (ivm CO2) op zich niet verkeerd maar wel heel anders. Maar goed na een RS is het niet verkeerd om wat rustiger aan te gaan doen.........onthaasten heet dat geloof ik :-)

sitechris

Donateur
Die 320 ED kan 228 km/h. Niet eens zo gek dus. En de 3 serie is een hele fijne auto. Ga je veel plezier aan beleven.

Wasmachineman

Forumguru
Niet eens zo gek toch? 163 pk op de achterwielen met veel koppel zal toch wel erg goed rijden!?
Mijn collega heeft er ook een, een witte. Erg mooi hoor.

Bovenaan Onderaan