Dag Skoda rijders

Hallo allemaal zal me ook even voorstellen.
Ik ben Koen 22 jaar jong en kom uit Baarlo in het mooie Limburg.

Sinds 2 maanden heb ik de overstap gemaakt van een VW bora 1.9 naar een Skoda Fabia 1.4.
Een mooie gelegenheid om ook eens lid te worden van het skoda forum;)

Een leuke auto alleen al pech mee gehad(koppeling kapot). Maar ik heb goede hoop dat het voorlopig een leuk klein autotje is.
Ik had nog een paar leuke ideeën voor deze auto maar daar over later meer;)

423573_208245342615968_100002915117402_357901_2055994016_n.jpg 416938_208245062615996_100002915117402_357900_514106900_n.jpg

darkprojectx

Forumguru
Hey Koen,

tof dat je je hier ook hebt aangemeld! Je moet wel je fotos een beetje updaten hoor :smiley29:
:grin: tot vrijdag!

hey erik,

Ik wilde ook wel eens weten wat er op het forum te beleven was:D. En als er weer eens een echte skoda meeting is dan kachel ik met je mee;). En mn foto's bijwerken moet inderdaad nog maar alles op z'n tijd;). mini project moet eerst helemaal klaar zijn. en eerlijk gezegt ben ik niet tevreden met alles:(

een kleine edit
ramen zijn geblindeerd:D en ik heb het rode gedeelte van mijn achterlichten zwart getint. Het oogt een stuk cleaner;). Nu nog opzoek naar een zwart met ziver embleem maar aangezien ze niet te krijgen zijn moet ik eens denken over een leuk alternatief.

2012-05-04 18.03.20 (Small).jpg

Ridley

Forumguru
Ik weet dat er van die overzetlogo's te krijgen zijn in diverse designs. Kan ze nu even niet vinden, maar zal nog wel eens zoeken. Je kunt natuurlijk ook wachten op de introductie vd Citigo en dan het nw embleem van Skoda scoren.

@Ridley, Oke van die overzet logo's heb ik nog nooit gezien, dus als je ze vind altijd welkom:xyxthumbs:. Ik zag ergens op het forum dat de eerste citigo's ook met het oude logo worden uitgerust:( en dat ze in 2013 pas komen met het nieuwe logo.

ebosch

Lid
Hey Koen,
Leuk je hier tegen te komen, je velgen had je ook wel onder je eigen skoda kunnen doen.

Gr,

Hey Koen,
Leuk je hier tegen te komen, je velgen had je ook wel onder je eigen skoda kunnen doen.

Gr,

Hey erwin(als ik het goed had),

Ja ik heb ze voor vrij weinig geld weg gedaan;). Misschien wel iets te goedkoop maar het is je gegund:D. Ik vind ze onder mijn fabia iets te robuust maar onder die van jou ogen ze beter als dat ik had gedacht eerlijk gezegt. Er komt nog een keer wat anders leuks onder.

gr,

darkprojectx

Forumguru
Boesboes... doet me denken aan die koe van tv :worshippy:
die kon vanalles fixen, kun jij je auto even omlaag fixen? Staat leuker op de foto de volgende keer :xyxthumbs:

Des al niet te min, toch aardige foto geworden

haha lijk wel een beetje op die koe.. alleen heeft de koe het geld op;) maar sjieke foto Erik:worshippy:

@rij_instructeur, top dat je dit gevonden hebt. Ik ga eens even kijken welke maat dat ik moet hebben. thanks:worshippy:

Dag allemaal,

Ik ben de afgelopen tijd met andere dingen bezig geweest. Ik probeer het forum weer een beetje op te pikken.

Dus even een kleine update:

afgelopen maand verschillende mensen benaderd voor een setje velgen. Alles viel erg tegen en besloten om nog maar even te wachten. Wel heb ik gister een schroefset besteld voor mijn fabiaatje. Na veel verschillen in kwaliteit en prijs langs elkaar gelegd te hebben besloten om een V-Maxx exxtreme schroefset te bestellen. Het setje is in hardheid verstelbaar, omdat hij vrij laag gaat weet ik niet of het heel veel nut heeft maar wil het wel proberen. Eerst de overweging gehad voor een weitec setje maar deze vond ik net te duur voor mijn auto van 2001.

De logo's heb ik nog niet besteld omdat ik wilde wachten tot dat ik een nieuw setje velgen heb. Maar dit zal nog wel even opzich laten wachten. En waarschijnlijk haal ik de logo's van de citigo. Deze is inmiddels al uit en ik hoop binnenkort logo's te kunnen bestellen.

Antera

Donateur
Vmaxx voldoet prima hoor en zal je zeker bekoren. Heb het al veel gemonteerd en klanten zijn tot op heden allemaal zeer tevreden. Zeker een goed prijs/kwaliteit evrhouding

Bovenaan Onderaan