Dahboard kit

Matra_Murena

Actief lid
Op internet vond ik hetvolgende artikel

20674-96g.jpg

deze "kit" is er ook uitgebreider:

20677-96g.jpg

Tevens is hij in verschillende kleuren en materialen te bestellen, zoals RVS-look en Carbon look. Persoonlijk ben ik best benieuwd naar de carbon-look variant hiervan. Zijn er misschien mensen die al een dash-kit gebruikt hebben en wat is jullie ervaring hiermee??

Matra_Murena

Actief lid
Hier een linkje:

http://www.dashkitz.com

Ik ben er zo goed als van overtuigd dat ze bij autostyle /forum/images/graemlins/blush.gif dezelfde sets verkopen trouwens. Op de foto's lijkt een RHD-Octavia te staan, maar kijk eens naar de pedalen en de tekst in spiegelbeeld. Ze hebben gewoon de foto gespiegeld. (vandaar dat ze waarschijnlijk het logo hebben weggewerkt)

RC%202067693.gif

RC%202067493.gif

RC%202067793.gif

Joeri

Actief lid
Das wel goed! Een klant die mijn eerste Octavia II-demo gekocht heeft (met Climatronic) heeft het "middenpaneel" zelf zilvergrijs gespoten en dat kwam samen met de grijze strips op de deuren en dashboard (Ambiente) erg mooi uit.

Het zal niet lang duren voordat die kitjes de Skoda-kanalen bereiken.

remo

Lid
goedenavond allemaal,

deze dashboard setjes zijn te bestellen in de betere autoshop (zoals bij ons), ze komen van Autostyle (www.autostyle.nl) en zijn verkrijgbaar vanaf 83.50 voor de 3 delig tot 104.50 voor de 8 delig.

Groetjes
Remo. /forum/images/graemlins/wink.gif

higgy

Forumguru
En Remo, doe nou eens een rete-scherpe aanbieding voor de Octavia-rijders alhier?

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ben ik dan de enige die dat nephout gewoon oerlelijk vind ?

[/ QUOTE ]
Ja. /forum/images/graemlins/laugh.gif

smg

Lid
Nee hoor nomad, echt niet. Zolang je niet met een bolhoed in je auto zit, hoort er ook geen hout in te zitten. Laat staan nephout.

nomad

Senior Member

[/ QUOTE ]
Ja. /forum/images/graemlins/laugh.gif

[/ QUOTE ]

Dat valt me nu een beetje tegen van je Higgy. Je gaat me toch niet vertellen dat je serieus overweegt om dit te gaan bestellen ? Het is PLAK(nep)hout. Wees dan zo creatief en maak die paneeltjes zelf uit hout. Dat is pas netjes ! /forum/images/graemlins/wink.gif

Matra_Murena

Actief lid

[/ QUOTE ]

Nou, nee ik vind het hout ook niks, maar de carbon versie daarintegen ben ik best benieuwd naar! Past goed bij de sierlijst op het dashboard van een Elegance denk ik.

Bovenaan Onderaan