Dak wrappen / bestikkeren, ervaringen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sandor

Lid
ik heb een witte combi, en zou graag het dak zwart willen maken...nu kan dit door te laten spuiten, of door wrappen (soort bestikkeren).
Heeft er iemand ervaringen mee?
En heeft er iemand een foto van een witte combi met zwart dak? Het lijkt me wel mooi maar ben benieuwd naar ervaringen/fotos/prijzen..

Iemand?

cvegreen

Forumguru
Heb er geen enkel idee van hoeveel dit wel zou kosten. Bestikkeren , dat zou ik toch niet snel doen denk ik . Ik zou eerder spuiten overwegen , omdat je je ganse dak wilt gaan zwart maken , een ruitjes motief zoals je soms op een mini ziet is anders vind ik . Als je dit overweegt , zou je dan je A stijl en B stijl ook niet overwegen om zwart te maken ?

Sandor

Lid
Heb er geen enkel idee van hoeveel dit wel zou kosten. Bestikkeren , dat zou ik toch niet snel doen denk ik . Ik zou eerder spuiten overwegen , omdat je je ganse dak wilt gaan zwart maken , een ruitjes motief zoals je soms op een mini ziet is anders vind ik . Als je dit overweegt , zou je dan je A stijl en B stijl ook niet overwegen om zwart te maken ?
ja zou kunnen, ik ga wel eens even photoshoppen, dan kan ik het tenminste vantevoren zien hoe het eruit ziet :)

cvegreen

Forumguru
ja zou kunnen, ik ga wel eens even photoshoppen, dan kan ik het tenminste vantevoren zien hoe het eruit ziet :)

Als je ermee kan werken is het natuurlijk een super programma . Ik heb het staan op mijn pc , maar kan er niet mee werken.

higgy

Forumguru
Ik weet dat Verdaat in Eindhoven de Fabia's zelf laat bestickeren (weliswaar de Fabia type 2's, maar dat maakt voor het verhaal niet uit).
Je zou Marco bij Verdaat eens kunnen bellen en hem vragen naarf het bedrijf dat dat doet.
De Fabia 2's die ik bestickerd heb zien staan waren uitstekend gedaan.

bluskabouter

Forumguru
ik weet niet waar je woont, maar als je een fabia 2 wilt zien met blikjes dak deze staat in hengelo {o} bij goritzlehner in de showroom.
deze heeft de auto laten bestickeren bij trim-line.

succes

!Škoda!

Actief lid
Bij Skoda Center Utrecht doen ze ook aan stickeren.
Kosten zijn ongeveer 400 Euro geloof ik.
Voordeel stickeren: Je kunt het evt verwijderen
Nadeel stickeren: Als het dof wordt, is het niet te polishen.

Spuiten is precies andersom. (kosten ongeveer 600 Euro bij SCU)

Je moet het natuurlijk zelf weten.

Glenn

Actief lid
zal eens helpen met een photoshop

maar 400 voor een dak te stickeren vind ik wel veel kan minder denk ik

hier is er iets over http://www.fan.tv/view.asp?id=377

maar als je het echt mooi vind zou ik het spuiten
en je hebt een witte combi :) vet........

Bijlagen

• f1.jpg
    f1.jpg
    87,9 KB · Weergaven: 42

!Škoda!

Actief lid
Bij het Vepreda meeting topic staat een grijze sedan met zwart dak. groot formaat hier
BTW: de genoemde prijzen "grijpt" SCU waarschijnlijk ook iets aan :), maar staan daar zo genoemd.

EdK

Forumguru
Zou voor spuiten kiezen !!
Zoals al gezegd op lange duur dat het dof wordt , maar denk ook dat op lange duur er zichtbare luchtbellen onder komen die je niet meer wegkrijgt !!
Wel lijkt me een rot gezicht !!

maar de uiteindelijke keuze zal toch bij jezelf liggen !!

Sandor

Lid
ziet er best mooi uit die geshopte foto. Beetje andere bodykit dan mijne :-)
Toch best prijzig...400 a 500 euro...en ik weet niet of de auto dan nog wel verkoopt...
lastig lastig

Glenn

Actief lid
Het was mijn auto maar ik had die fotoshop voor mezelf al eens gemaakt

Alleen was het geen witte maar in het stone gray.

Die voor bumper en grill zaten er wel op en de velgen ook

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan