Nielzzz
Actief lid
Hallo,
Open dakrails is nieuw voor mij, vorige auto had een glad dak. Ik weet dus niet hoe universeel dakdrager voetjes + rails zijn.
Wanneer ik bij Thule zoek naar een geschikt dakdrager systeem voor mijn Octavia Combi uit 2019 krijg ik dit:
(1) (voorkeur heeft die wingbar set, goede ervaring mee en het voordeligst)
(2) er zijn andere merken dan Thule, maar voor nu focus ik me op Thule
Thule WingBar Evo systeem voor je auto:
Thule Wingbar Evo 118 cm draagstang 2 stuks verpakking aluminium | 711200
Thule Raised Rail Evo voet voor voertuigen verpakking van 4 stuks zwart | 710410
Nu gaat het me even om de voetjes, want ik vind online (Marktplaats) ook de volgende voetjes:
Thule Rapid railing 757
Alles wijst erop dat de nieuwere (hierboven vetgedrukt 710410) de opvolger is van de 757.
Thule antwoord mij het volgende:
Ik doe nog navraag tot wanneer de 757 compatible is met de Combi, maar iets zegt me dat de 757 er prima op past en dat customer support van Thule op commissie basis werkt...
Open dakrails is nieuw voor mij, vorige auto had een glad dak. Ik weet dus niet hoe universeel dakdrager voetjes + rails zijn.
Wanneer ik bij Thule zoek naar een geschikt dakdrager systeem voor mijn Octavia Combi uit 2019 krijg ik dit:
(1) (voorkeur heeft die wingbar set, goede ervaring mee en het voordeligst)
(2) er zijn andere merken dan Thule, maar voor nu focus ik me op Thule
Thule WingBar Evo systeem voor je auto:
Thule Wingbar Evo 118 cm draagstang 2 stuks verpakking aluminium | 711200
Thule Raised Rail Evo voet voor voertuigen verpakking van 4 stuks zwart | 710410
Nu gaat het me even om de voetjes, want ik vind online (Marktplaats) ook de volgende voetjes:
Thule Rapid railing 757
Alles wijst erop dat de nieuwere (hierboven vetgedrukt 710410) de opvolger is van de 757.
Thule antwoord mij het volgende:
Helaas zijn de Thule Rapid System 757 voetjes niet (meer) compatibel met een Skoda Octavia Combi (Estate) uit 2019.
Sinds 2018 zijn we systematisch bezig met het volledig vernieuwen van ons gamma.
Jammer genoeg zijn de oude voetensets niet meer getest voor nieuwe wagens.
Ik doe nog navraag tot wanneer de 757 compatible is met de Combi, maar iets zegt me dat de 757 er prima op past en dat customer support van Thule op commissie basis werkt...